Kulturudvalget (KUU) Alm. del

Samling: 2018-19 (1. samling)

Spørgsmål 40

Samlet set er 42 pct. af innovationskronerne – i alt 35 mio. kr. – gået til etablerede mediekoncerner, som i forvejen modtager mediestøtte bl.a. JP/Politikens Hus, Berlingske Media, Altinget, Information, m.fl.. Har etablerede mediekoncerner nemmere ved at få del i støtten – og er det et problem, når det gælder om at understøtte ”innovation og pluralisme i mediebilledet”?
Dato: 21-11-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: medier
Dokumentdato: 29-11-2018
Modtaget: 29-11-2018
Omdelt: 29-11-2018

KUU alm. del - svar på spm. 40 om etablerede mediekoncerner har nemmere ved at få del i støtten, fra kulturministeren

Svar på KUU spm. nr. 40 om Innovationspuljen (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 21-11-2018
Modtaget: 21-11-2018
Omdelt: 21-11-2018

Spm. om etablerede mediekoncerner har nemmere ved at få del i støtten, til kulturministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version