Undervisningsudvalget (UNU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 350

Vil ministeren i forlængelse af ministerens svar på UNU, alm del, spørgsmål 134 2018 oplyse, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau (både a- og b-niveau) samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der fordelt på sprog og niveau blev oprettet til 1.g elever i skoleåret 2017/18 på de gymnasiale uddannelser, og kan det desuden oplyses om antallet af oprettede hold fordelt på sprog og niveau repræsenterer en stigning eller et fald i forhold til hvert af de seneste fem år?
Dato: 29-06-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: gymnasiale uddannelser
Dokumentdato: 27-09-2018
Modtaget: 27-09-2018
Omdelt: 27-09-2018

UNU alm. del - svar på spm. 350 om, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau (både a- og b-niveau) samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der fordelt på sprog og niveau er blev oprettet til 1.g elever i skoleåret 2017/18 på de gymnasiale uddannelser, fra undervisministeren

Endeligt svar på UNU alm (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 02-08-2018
Modtaget: 02-08-2018
Omdelt: 02-08-2018

UNU alm. del - svar på spm. 350 om, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau (både a- og b-niveau) samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der fordelt på sprog og niveau er blev oprettet til 1.g elever i skoleåret 2017/18 på de gymnasiale uddannelser, fra undervisministeren

Svar på UNU alm. del - spm (pdf-version)
Html-version
Endeligt svar på spm 134 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 29-06-2018
Modtaget: 29-06-2018
Omdelt: 29-06-2018

Spm. om, hvor mange hold med fremmedsprogene tysk og fransk på begynder- og fortsætterniveau (både a- og b-niveau) samt spansk, kinesisk, italiensk og russisk på begynderniveau, der fordelt på sprog og niveau er blev oprettet til 1.g elever i skoleåret 2017/18 på de gymnasiale uddannelser, til undervisministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version