Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 657

Når der ikke foreligger nogen anerkendt beregningsmodel for, hvordan Storebæltstrafik til sin tid tiltrækkes af Femern-forbindelsen, kan ministeren så redegøre for, på hvilket grundlag det er beregnet – når det gælder den modsatte vej fra Femern til Storebælt - at der flytter 500 biler pr. døgn som følge af en takstnedsættelse på 25 pct., jf. Transport-, Bygnings- og Boligministeriets notat af 22. august 2017 ”Fakta om effekter for Storebæltsforbindelsen og Femern Bælt-forbindelsen”?
Dato: 13-06-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: faste forbindelser
Dokumentdato: 31-08-2018
Modtaget: 31-08-2018
Omdelt: 31-08-2018

Svar på TRU alm. del - spm. 657 om, at der ikke foreligger nogen anerkendt beregningsmodel for, hvordan Storebæltstrafik til sin tid tiltrækkes af Femern-forbindelsen, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Besvarelse af spørgsmål 657 fra TRU (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 11-07-2018
Modtaget: 11-07-2018
Omdelt: 11-07-2018

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 657 om, at der ikke foreligger nogen anerkendt beregningsmodel for, hvordan Storebæltstrafik til sin tid tiltrækkes af Femern-forbindelsen, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Foreløbigt svar på TRU spm. 657 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 13-06-2018
Modtaget: 13-06-2018
Omdelt: 13-06-2018

Spm. om, at der ikke foreligger nogen anerkendt beregningsmodel for, hvordan Storebæltstrafik til sin tid tiltrækkes af Femern-forbindelsen, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version