Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 519

Vil ministeren redegøre for, hvorfor ministeren i 2016 skriver, som svar på TRU alm. del spm. 171 (folketingsåret 2016-17), at hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense blev droppet på grund af en investeringsudfordring og i 2018 skriver, som svar på FIU alm. del spm. 214, at det er partierne bag aftalen om ”En Grøn Transportpolitik”, der skal træffe beslutning i sagen, men tilsyneladende ikke har gjort det?
Dato: 06-04-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: jernbaneinfrastruktur

Endeligt svar

Dokumentdato: 23-05-2018
Modtaget: 23-05-2018
Omdelt: 23-05-2018

Svar på TRU alm. del - spm. 519 om, hvorfor ministeren i 2016 skriver, som svar på TRU alm. del spm. 171 (folketingsåret 2016-17), at hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense blev droppet på grund af en investeringsudfordring og i 2018 skriver, som svar på FIU alm. del spm. 214, at det er partierne bag aftalen om ”En Grøn Transportpolitik”, der skal træffe beslutning i sagen, men tilsyneladende ikke har gjort det, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Svar på TRU spm. 519 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 04-05-2018
Modtaget: 04-05-2018
Omdelt: 04-05-2018

Foreløbigt svar på TRU alm. del - spm. 519 om, hvorfor ministeren i 2016 skriver, som svar på TRU alm. del spm. 171 (folketingsåret 2016-17), at hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense blev droppet på grund af en investeringsudfordring og i 2018 skriver, som svar på FIU alm. del spm. 214, at det er partierne bag aftalen om ”En Grøn Transportpolitik”, der skal træffe beslutning i sagen, men tilsyneladende ikke har gjort det, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Foreløbigt svar på TRU spm. 519 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 06-04-2018
Modtaget: 06-04-2018
Omdelt: 06-04-2018

Spm. om, hvorfor ministeren i 2016 skriver, som svar på TRU alm. del spm. 171 (folketingsåret 2016-17), at hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense blev droppet på grund af en investeringsudfordring og i 2018 skriver, som svar på FIU alm. del spm. 214, at det er partierne bag aftalen om ”En Grøn Transportpolitik”, der skal træffe beslutning i sagen, men tilsyneladende ikke har gjort det, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version