Social-, Indenrigs- og Børneudvalget (SOU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 295

Kan der i overensstemmelse med gældende regler ske en ændring i en hjælpemiddelsbevilling midt i en aftaleperiode, når det allerede bevilgede hjælpemiddel stadig er i produktsortimentet hos den leverandør, der har aftalen? Spørgsmålet stilles bl.a. på baggrund af, at flere af de massekonverteringer, der er foretaget i den seneste tid af bl.a. hjælpemidler til diabetespatienter, er foretaget midt i en aftaleperiode og ikke – som der tidligere er set eksempler på – i forbindelse med indgåelse af ny kontrakt med evt. ny leverandør af hjælpemidler.
Dato: 06-03-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: social service
Dokumentdato: 21-03-2018
Modtaget: 21-03-2018
Omdelt: 21-03-2018

SOU alm. del - svar på spm. 295 om der i overensstemmelse med gældende regler kan ske en ændring i en hjælpemiddelsbevilling midt i en aftaleperiode, når det allerede bevilgede hjælpemiddel stadig er i produktsortimentet hos den leverandør, der har aftalen, fra børne- og socialministeren

Svar på spm. 295 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 06-03-2018
Modtaget: 06-03-2018
Omdelt: 06-03-2018

Spm., om der i overensstemmelse med gældende regler kan ske en ændring i en hjælpemiddelsbevilling midt i en aftaleperiode, når det allerede bevilgede hjælpemiddel stadig er i produktsortimentet hos den leverandør, der har aftalen, til børne- og socialministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version