Kulturudvalget (KUU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 330

Distributørerne har i årtier sikret, at DR kom ud til danskerne og betalt herfor. Over 50 pct. af branchens milliardomsætning geninvesteres i nyt indhold til glæde for danskerne og den kreative industri i Danmark. Det centrale i DRs digitale strategi er, at DR ønsker at gå solo med DRTV. Ministeren bedes oplyse, hvilken betydning DR’s solo strategi forventes at få for det private marked og dermed hele det danske kreative økosystem.
Dato: 05-09-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: medier
Dokumentdato: 14-09-2018
Modtaget: 14-09-2018
Omdelt: 14-09-2018

KUU alm. del - svar på spm. 330 om, hvilken betydning DR’s solo strategi forventes at få for det private marked, fra kulturministeren

Svar på KUU alm. del - spm (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 05-09-2018
Modtaget: 05-09-2018
Omdelt: 05-09-2018

Spm. om, hvilken betydning DR’s solo strategi forventes at få for det private marked, til kulturministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version