L 40 Forslag til lov om markedsføring.

Af: Erhvervs- og vækstminister Troels Lund Poulsen (V)
Udvalg: Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget
Samling: 2016-17
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 27

Under samrådet den 10. januar 2017 om samrådsspørgsmål A-C nævnte ministeren, at England og Nederlandene også anvender den brede fortolkning i relation til reklamemails. I hvilke lande anvender man ikke en bred fortolkning, men en fortolkning der er tilsvarende eller mere restriktiv end den fortolkning, der er indeholdt i de gældende regler herhjemme?
Dato: 13-01-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: handel og eksport

Endeligt svar

Dokumentdato: 20-01-2017
Modtaget: 20-01-2017
Omdelt: 20-01-2017

L 40 - svar på spm. 27 om, i hvilke lande man ikke anvender en bred fortolkning i relation til reklamemails, fra erhvervsministeren

L 40 - Svar på spm. 27 (pdf-version)
Html-version
L 40 - Svar på spm. 27 - Bilag 1 (pdf-version)
Html-version
L 40 - Svar på spm. 27 - Bilag 2 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 13-01-2017
Modtaget: 13-01-2017
Omdelt: 13-01-2017

Spm. om, i hvilke lande man ikke anvender en bred fortolkning i relation til reklamemails, til erhvervsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version