Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2016-17

Spørgsmål 384

Kan ministeren bekræfte, at gennemførelse af de tre store anlægsprojekter i Togfondens timemodel mellem Aarhus og Odense vil indebære en svækkelse af økonomien i en mulig ny brugerbetalt fast forbindelse over Kattegat til tog og biler, alternativt at den forudsatte samfundsøkonomiske rentabilitet i timemodellen slet ikke holder, hvis togene på længere sigt kommer til at køre direkte mellem Aarhus og København via Kattegat?
Dato: 28-02-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: jernbaneinfrastruktur
Dokumentdato: 07-04-2017
Modtaget: 07-04-2017
Omdelt: 07-04-2017

TRU alm. del - svar på spm. 384 om ministeren kan bekræfte, at gennemførelse af de tre store anlægsprojekter i Togfondens timemodel mellem Aarhus og Odense vil indebære en svækkelse af økonomien i en mulig ny brugerbetalt fast forbindelse over Kattegat til tog og biler, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Svar på spm 384 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 28-03-2017
Modtaget: 28-03-2017
Omdelt: 28-03-2017

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 384 om ministeren kan bekræfte, at gennemførelse af de tre store anlægsprojekter i Togfondens timemodel mellem Aarhus og Odense vil indebære en svækkelse af økonomien i en mulig ny brugerbetalt fast forbindelse over Kattegat til tog og biler, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Foreløbigt svar på spm 384 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 28-02-2017
Modtaget: 28-02-2017
Omdelt: 28-02-2017

Spm. om ministeren kan bekræfte, at gennemførelse af de tre store anlægsprojekter i Togfondens timemodel mellem Aarhus og Odense vil indebære en svækkelse af økonomien i en mulig ny brugerbetalt fast forbindelse over Kattegat til tog og biler, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version