Sundheds- og Ældreudvalget (SUU) Alm. del

Samling: 2015-16

Spørgsmål 791

I satspuljen 2016-2019 blev telefonrådgivningstjenesten for selvmordstruede, ”Livslinien”, bevilliget 5 mio. kr. til at videreføre sin natåbning. Kan ministeren afklare, hvad midlerne er blevet brugt til, og hvordan åbningstiden har ændret sig de seneste par år?
Dato: 10-08-2016
Status: Endeligt besvaret
Emne: sundhedspolitik og sundhedsøkonomi

Endeligt svar

Dokumentdato: 19-09-2016
Modtaget: 19-09-2016
Omdelt: 20-09-2016

SUU alm. del - svar på spm. 791 om ministeren kan afklare, hvad midlerne er blevet brugt til, og hvordan åbningstiden har ændret sig de seneste par år, jf. satspuljen 2016-2019 - telefonrådgivningstjenesten for selvmordstruede, ”Livslinien”, fra sundheds- og ældreministeren

Svar på spm. 791 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 10-08-2016
Modtaget: 10-08-2016
Omdelt: 10-08-2016

Spm. om ministeren kan afklare, hvad midlerne er blevet brugt til, og hvordan åbningstiden har ændret sig de seneste par år, jf. satspuljen 2016-2019 - telefonrådgivningstjenesten for selvmordstruede, ”Livslinien”, til sundheds- og ældreministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version