Beskæftigelsesudvalget (BEU) Alm. del

Samling: 2015-16

Spørgsmål 473

Kan ministeren oplyse, hvilke skridt der tages, når borgere oplyser, at kontakt med Udbetaling Danmark vanskeliggøres, når man på borger.dk henviser til et tast-selv telefonnummer, som henviser tilbage til hjemmesiden, og når Udbetaling Danmarks kontakttelefonnummer ikke besvares indenfor den oplyste åbningstid?
Dato: 01-07-2016
Status: Endeligt besvaret
Emne: sociale ydelser

Endeligt svar

Dokumentdato: 19-07-2016
Modtaget: 19-07-2016
Omdelt: 19-07-2016

BEU alm. del - svar på MFU spm. 473 om, hvilke skridt der tages, når borgere oplyser, at kontakt med Udbetaling Danmark vanskeliggøres, når man på borger.dk henviser til et tast-selv telefonnummer, som henviser tilbage til hjemmesiden, og når Udbetaling Danmarks kontakttelefonnummer ikke besvares indenfor den oplyste åbningstid, fra beskæftigelsesministeren

Besvarelse af BEU alm. del spm. 473 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 01-07-2016
Modtaget: 01-07-2016
Omdelt: 01-07-2016

MFU spm. om, hvilke skridt der tages, når borgere oplyser, at kontakt med Udbetaling Danmark vanskeliggøres, når man på borger.dk henviser til et tast-selv telefonnummer, som henviser tilbage til hjemmesiden, og når Udbetaling Danmarks kontakttelefonnummer ikke besvares indenfor den oplyste åbningstid, til beskæftigelsesministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version