Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2014-15 (1. samling)

Spørgsmål 234

Ministeren bedes gøre rede for, hvorfor BVU og Intraplan i trafikprognosen for Femern Bælt alene opstiller færgescenarier med enten afgang hver time eller hver anden time, hvilket er en markant lavere frekvens end i dag, og hvilket strider imod Scandlines’ udsagn om at opretholde en høj frekvens, samt i øvrigt at tilpasse afgangene efter det aktuelle trafikmønster.
Dato: 22-12-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: færgefart

Endeligt svar

Dokumentdato: 19-03-2015
Modtaget: 19-03-2015
Omdelt: 19-03-2015

TRU alm. del - svar på spm. 234 om, hvorfor BVU og Intraplan i trafikprognosen for Femern Bælt alene opstiller færgescenarier med enten afgang hver time eller hver anden time, hvilket er en markant lavere frekvens end i dag, fra transportministeren

Besvarelse af spørgsmål 234 fra TRU (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 19-01-2015
Modtaget: 19-01-2015
Omdelt: 19-01-2015

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 234 om, hvorfor BVU og Intraplan i trafikprognosen for Femern Bælt alene opstiller færgescenarier med enten afgang hver time eller hver anden time, hvilket er en markant lavere frekvens end i dag, fra transportministeren

Foreløbig besvarelse af spørgsmål 234 fra TRU (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 22-12-2014
Modtaget: 22-12-2014
Omdelt: 22-12-2014

Spm. om, hvorfor BVU og Intraplan i trafikprognosen for Femern Bælt alene opstiller færgescenarier med enten afgang hver time eller hver anden time, hvilket er en markant lavere frekvens end i dag, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version