Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 804

I forbindelse med overgang til enmandsbetjening på Kystbanen anføres hyppigt, at S-togene, der også har enmandsbetjening, ikke kender til sikkerhedsmæssige problemer, der er forbundet med enmands-betjeningen. Ministeren bedes derfor gøre rede for de konstruktionsmæssige forskelle på hhv. S-togene og Øresundstogene, og hvordan togenes forskellige design forholder sig til perronkanten.
Dato: 18-06-2014
Status: Endeligt besvaret
Emne: kollektiv transport

Endeligt svar

Dokumentdato: 14-08-2014
Modtaget: 14-08-2014
Omdelt: 14-08-2014

TRU alm. del - svar på spm. 804 om konstruktionsmæssige forskelle på hhv. S-togene og Øresundstogene, og hvordan togenes forskellige design forholder sig til perronkanten, fra transportministeren

Svar på alm. del - spm. 804 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 15-07-2014
Modtaget: 15-07-2014
Omdelt: 15-07-2014

Foreløbigt svar på TRU alm. del - spm. 804 om konstruktionsmæssige forskelle på hhv. S-togene og Øresundstogene, og hvordan togenes forskellige design forholder sig til perronkanten, fra transportministeren

Foreløbigt svar på alm. del - spm. 804 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 18-06-2014
Modtaget: 18-06-2014
Omdelt: 18-06-2014

Spm. om konstruktionsmæssige forskelle på hhv. S-togene og Øresundstogene, og hvordan togenes forskellige design forholder sig til perronkanten, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version