Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2013-14

Spørgsmål 223

Ministeren bedes bekræfte, at såfremt en forbindelse mellem en midtjysk motorvej, korridor B, og Smidstrup (og dermed forbindelse mod Fyn/Sjælland), som Vejdirektoratet nævner som et muligt tilvalg, inkluderes i korridor B, så vil aflastningen af E45 ved Vejle stige fra de i resumeet nævnte 6-12 pct. til 19-20 pct. af den forventede trafik i 2030 på Vejlefjordbroen, og at trafikken på en midtjysk motorvej i korridor B i øvrigt vil stige på de svagest trafikerede strækninger fra 14.000 til 18.000?
Dato: 17-12-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: vejinfrastruktur

Endeligt svar

Dokumentdato: 18-02-2014
Modtaget: 18-02-2014
Omdelt: 18-02-2014

TRU alm. del - svar på spm. 223 om, såfremt en forbindelse mellem en midtjysk motorvej, korridor B, og Smidstrup inkluderes i korridor B, vil aflastningen af E45 ved Vejle så stige fra de i resumeet nævnte 6-12 pct. til 19-20 pct. af den forventede trafik i 2030 på Vejlefjordbroen, fra transportministeren

TRU 223 til KPL (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 14-01-2014
Modtaget: 14-01-2014
Omdelt: 14-01-2014

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 223 om, såfremt en forbindelse mellem en midtjysk motorvej, korridor B, og Smidstrup inkluderes i korridor B, vil aflastningen af E45 ved Vejle så stige fra de i resumeet nævnte 6-12 pct. til 19-20 pct. af den forventede trafik i 2030 på Vejlefjordbroen, fra transportministeren

TRU 223 til KPL (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 17-12-2013
Modtaget: 17-12-2013
Omdelt: 17-12-2013

Spm. om, såfremt en forbindelse mellem en midtjysk motorvej, korridor B, og Smidstrup inkluderes i korridor B, vil aflastningen af E45 ved Vejle så stige fra de i resumeet nævnte 6-12 pct. til 19-20 pct. af den forventede trafik i 2030 på Vejlefjordbroen, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version