L 156 - spørgsmål 1
|
Spm. om, hvilke delstrækninger med hastighedsnedsættelse, der findes på Lunderskov-Esbjerg-banen, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 2
|
Spm. om, hvorfor det er nødvendigt at ombygge 9 broer på strækningen Lunderskov-Esbjerg i forbindelse med elektrificeringsprojektet, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 3
|
Spm. om, hvorvidt det vil være teknisk muligt at sænke sporene under de 9 broer, der planlægges ombygget på strækningen Lunderskov-Esbjerg i forbindelse med elektrificeringsprojektet, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 4
|
Spm. om, hvad det vil koste at opgradere hele strækningen Lunderskov-Esbjerg til 200 km/t, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 5
|
Spm. om, hvorvidt Timemodellen Odense-Esbjerg vil kunne realiseres, hvis ikke der sker en opgradering til 200 km/t på strækningen Lunderskov-Esbjerg, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 6
|
Spm. om, hvor meget de hastighedsbegrænsninger, der i dag forekommer på banestrækningen Lunderskov-Esbjerg, forlænger rejsetiden, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 7
|
Spm. om, hvor stor ekstraudgiften vil være, såfremt Køge-Næstved-banen designes til godstog, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 8
|
Spm. om, hvor meget det vil koste at nedlægge samtlige overkørsler på de to aktuelle strækninger, der skal elektrificeres, Lunderskov-Esbjerg og Køge-Næstved, til transportministeren
|
L 156 - spørgsmål 9
|
Spm. om, hvorvidt der findes internationale sikkerhedsnormer, der kræver nedlæggelse af overkørsler, når strækningshastigheden overstiger henholdsvis 120 km/t, 140 km/t eller 160 km/t, til transportministeren
|