L 156 Forslag til lov om elektrificering af jernbanen.

Af: Transportminister Henrik Dam Kristensen (S)
Udvalg: Transportudvalget
Samling: 2012-13
Status: Stadfæstet

Spørgsmål

9 resultater
Vist pr. side: 25 50 100 200
L 156 - spørgsmål 1 Spm. om, hvilke delstrækninger med hastighedsnedsættelse, der findes på Lunderskov-Esbjerg-banen, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 2 Spm. om, hvorfor det er nødvendigt at ombygge 9 broer på strækningen Lunderskov-Esbjerg i forbindelse med elektrificeringsprojektet, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 3 Spm. om, hvorvidt det vil være teknisk muligt at sænke sporene under de 9 broer, der planlægges ombygget på strækningen Lunderskov-Esbjerg i forbindelse med elektrificeringsprojektet, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 4 Spm. om, hvad det vil koste at opgradere hele strækningen Lunderskov-Esbjerg til 200 km/t, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 5 Spm. om, hvorvidt Timemodellen Odense-Esbjerg vil kunne realiseres, hvis ikke der sker en opgradering til 200 km/t på strækningen Lunderskov-Esbjerg, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 6 Spm. om, hvor meget de hastighedsbegrænsninger, der i dag forekommer på banestrækningen Lunderskov-Esbjerg, forlænger rejsetiden, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 7 Spm. om, hvor stor ekstraudgiften vil være, såfremt Køge-Næstved-banen designes til godstog, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 8 Spm. om, hvor meget det vil koste at nedlægge samtlige overkørsler på de to aktuelle strækninger, der skal elektrificeres, Lunderskov-Esbjerg og Køge-Næstved, til transportministeren
L 156 - spørgsmål 9 Spm. om, hvorvidt der findes internationale sikkerhedsnormer, der kræver nedlæggelse af overkørsler, når strækningshastigheden overstiger henholdsvis 120 km/t, 140 km/t eller 160 km/t, til transportministeren
9 resultater
Vist pr. side: 25 50 100 200