L 155 Forslag til lov om ændring af lov om en Cityring og lov om Metroselskabet I/S og Udviklingsselskabet By & Havn I/S.

(Afgrening fra Cityringen til Nordhavnen).

Af: Transportminister Henrik Dam Kristensen (S)
Udvalg: Transportudvalget
Samling: 2012-13
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 5

Ministeren bedes gøre rede for, hvorvidt det i byer, som København sædvanligvis sammenligner sig med, er normalt med metrostrækninger på ca. 2,5 km i centrale og tætbeboede bydele uden en eneste station, således som det vil være tilfældet med metroprojektet til Nordhavnen.
Dato: 23-04-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: transportplanlægning
Dokumentdato: 25-04-2013
Modtaget: 25-04-2013
Omdelt: 25-04-2013

L 155 - svar på spm. 5, om det i byer, som København sædvanligvis sammenligner sig med, er normalt med metrostrækninger på ca. 2,5 km i centrale og tætbeboede bydele uden en eneste station, fra transportministeren

Svar på L 155 - spm. 5 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 23-04-2013
Modtaget: 23-04-2013
Omdelt: 23-04-2013

Spm. om det i byer, som København sædvanligvis sammenligner sig med, er normalt med metrostrækninger på ca. 2,5 km i centrale og tætbeboede bydele uden en eneste station, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version