Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2012-13

Spørgsmål 663

Ministeren bedes redegøre for, om der er økonomiske og trafikmæssige netværksfordele ved at bruge samme materieltype i fjern- og regionaltrafikken, hvis timemodellen skal realiseres, hvilket kræver hurtigere tog (over 180 km/t.) til fjerntrafikken, som ikke nødvendigvis er optimale i regionaltrafikken pga. lavere acceleration samtidig med, at de er dyrere i forhold til materiel med lavere hastigheder.
Dato: 10-07-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: DSB, jernbaneinfrastruktur

Endeligt svar

Dokumentdato: 27-09-2013
Modtaget: 27-09-2013
Omdelt: 27-09-2013

TRU alm. del - svar på spm. 663, om der er økonomiske og trafikmæssige netværksfordele ved at bruge samme materieltype i fjern- og regionaltrafikken, fra transportministeren

TRU 663 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 07-08-2013
Modtaget: 07-08-2013
Omdelt: 07-08-2013

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 663 om der er økonomiske og trafikmæssige netværksfordele ved at bruge samme materieltype i fjern- og regionaltrafikken, fra transportministeren

Svar på alm. del - spm. 663 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 10-07-2013
Modtaget: 10-07-2013
Omdelt: 10-07-2013

Spm. om der er økonomiske og trafikmæssige netværksfordele ved at bruge samme materieltype i fjern- og regionaltrafikken, til transportministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version