Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget (ERU) Alm. del

Samling: 2012-13

Spørgsmål 165

I forlængelse af Dansk Erhvervs publikation ”Perspektiv” 2012 nr. 21 side 4 figur 5 om udenlandske overnatninger fordelt på type i 2011 bedes ministeren redegøre for, hvordan VisitDenmarks markedsføringsmidler fordeler sig på brancher.
Dato: 17-01-2013
Status: Endeligt besvaret
Emne: turisme og oplevelsesøkonomi
Dokumentdato: 12-02-2013
Modtaget: 12-02-2013
Omdelt: 12-02-2013

Svar på ERU alm. del - MFU spm. 165 om, hvordan VisitDenmarks markedsføringsmidler fordeler sig på brancher, fra erhvervs- og vækstministeren

ERU - Spm. 165-166 alm. del - Følgebrev (pdf-version)
Html-version
ERU - spm. 165 alm. del - svar (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 17-01-2013
Modtaget: 17-01-2013
Omdelt: 17-01-2013

MFU spm. om, hvordan VisitDenmarks markedsføringsmidler fordeler sig på brancher, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version