Jo, men argumentationen kører jo lidt i ring, og derfor vil jeg sige, at der er meget kritik af det forslag, som regeringen endnu ikke har fremsat.
Men det er jo klart, at vi har været ret præcise i vores vision, og jeg hører ikke, at der er så mange alternative forslag til løsninger.
Jeg tror nu bare, vi må sige, at ligegyldigt, havde jeg nær sagt, hvem vi taler med, så kan vi høre, at man er klar over, at vi, hvis der ikke bliver gjort noget ved trængslen lige omkring København, så får nogle ganske alvorlige problemer, også på meget kort sigt.
Der var for et par dage siden et trafikpanel af ingeniører her, som et stykke ad vejen var lidt kritiske i forhold til en trængselsafgift, men 78 pct., eller var det 88 pct., det tror jeg faktisk det var, af disse næsten 600 eksperter på det her område sagde, at vi, hvad angik trængslen, havde nået et mætningspunkt, og at man var nødt til at gøre et eller andet.
Og det er sådan set det, som jeg på regeringens vegne forholder mig til.
Der er nogle ganske alvorlige problemer, hvor der er mennesker, der oplever, at deres hverdag ikke kan fungere, fordi noget så simpelt som det at komme til og fra arbejde er ganske, ganske problematisk, og derfor vil jeg også gerne sige til fru Sophie Løhde, at målet her er at forbedre den kollektive trafik.
Derfor er det jo lidt bemærkelsesværdigt, at man negligerer det forhold, at vi ikke bare investerer i den kollektive trafik, før vi indfører en trængselsafgift, men at de penge, der kommer ind fra en trængselsafgift, også kommer til at gå til at forbedre den kollektive trafik.
Det er jo noget af det, der er fuldstændig afgørende for, at der er mennesker, der får et alternativ, og det er det, vi kæmper for.