Transportudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2011-12

Spørgsmål 12

Ministeren bedes redegøre for, hvor mange klager Post Danmark modtager på årsbasis (i eksempelvis de sidste fem år) over, at postbudene har forsømt at ringe på hos borgere, som er hjemme - ofte i forventning om, at postvæsenet er på vej med en pakke - , når budene kommer for at aflevere pakker, men i stedet kun efterlader en besked i postkassen om, at pakken kan afhentes på posthuset. Hvad vil ministeren gøre for at sikre, at Post Danmark ophører med denne praksis?
Dato: 14-10-2011
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 07-11-2011
Modtaget: 07-11-2011
Omdelt: 07-11-2011

TRU alm. del - svar på spm. 12, fra transportministeren

TRU spm. 12 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 14-10-2011
Modtaget: 14-10-2011
Omdelt: 14-10-2011

Spm. om hvor mange klager Post Danmark modtager på årsbasis over, at postbudene har forsømt at ringe på hos borgere, som er hjemme, til transportministeren

Spørgsmål 12 på TRU alm. del (pdf-version)
Html-version