Trafikudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2009-10

Spørgsmål 469

Finder ministeren, i forlængelse af ministerens besvarelse af alm. del - spørgsmål 128, at Nybygningsløsningen er fremtidssikret, når overhalingssporet på Køge Nord kun vil være ca. 1.000 meter, hvilket indebærer at et godstog, der venter på stationen på at blive overhalet af bagfrakommende tog, skal bremse helt op, og ikke blot kan sagtne farten, sådan som det er muligt på overhalingssporene mellem Orehoved og Rødby, og derfor hurtigere vil kunne komme op i normal fart igen, når toget genoptager kørslen?
Dato: 07-12-2009
Status: Endeligt besvaret

Endeligt svar

Dokumentdato: 22-02-2010
Modtaget: 23-02-2010
Omdelt: 23-02-2010

TRU alm. del - svar på spm. 469, fra transportministeren

Spm 469-TRU alm del (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 22-12-2009
Modtaget: 22-12-2009
Omdelt: 22-12-2009

TRU alm. del - foreløb. svar på spm. 469, fra transportministeren

TRU 469 - foreløbig besvarelse (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 07-12-2009
Modtaget: 07-12-2009
Omdelt: 07-12-2009

Spm. om, ministeren finder at Nybygningsløsningen er fremtidssikret, når overhalingssporet på Køge Nord kun vil være ca. 1.000 meter, til transportministeren