I L 81 fastlægger man minimumsstandarder for den handicapkørsel, som de nye trafikselskaber skal tilbyde de handicappede, og fra radikal side har vi under hele udvalgsbehandlingen forgæves søgt at belyse, hvordan man har fastlagt de her minimumsstandarder, for der er jo meget bred enighed om, at det er en god idé at lave minimumsstandarderne. Vi har spurgt, om den foreslåede minimumsstandard ligger over eller under eller nogenlunde på niveau med de eksisterende standarder. Vi har spurgt tre gange. Vi har ikke kunnet få et svar, og derfor spurgte vi som det sidste spørgsmål, om ministeriet overhovedet har undersøgt, hvad minimumsstandarderne er ude i landet, før man fastlagde dem her. Vi har fået det bemærkelsesværdigt klare svar, at det har ministeriet ikke undersøgt. Det betyder altså, at vi er i gang med nu at fastlægge minimumsstandarder for alle 500.000 mennesker med et handicap her i landet uden overhovedet at ane, hvilken virkning det har, om det betyder, at vi får bedre eller dårligere standarder. Det synes vi ikke er fair. Det kan godt være, at flertallet i Folketinget vil gennemføre at lovgive under alle omstændigheder. Vi synes, at befolkningen har krav på at få belyst, hvad konsekvensen af den lovgivning er, inden vi trykker på den grønne eller den røde knap ved tredje behandling, og det er derfor vi anmoder om, at tredjebehandlingen afbrydes og vi får lovforslaget tilbage i udvalget.