Nej, bestemt ikke. Jeg vil også sige, at vi har en stor ambition om at få lavet og udviklet MaaS-appen, men så længe den ikke er udviklet, ville jeg da synes, det var tudetosset at sige til DSB: I skal bare sætte jeres appløsning i bero. Den kan en masse ting, som MaaS-appen ikke kan, så så længe der ikke er de tilbud, ville det være tudetosset at sige det til DSB, altså fordi vi har gang i et andet projekt på tværs af transportformer med støtte fra staten. Hvis du kigger på deres rejsekortapp, kan du swipe, og kigger du på deres rejsebilletapp, kan du købe enkeltbilletter og pendlerkort, altså forholdsvis ukomplicerede billetter. Det er det, du kan, og så siger du, at DSB's kunder ikke skal tilbydes pladsbillet, orangebillet, eller hvad man ellers kan få i deres app. Altså, det ville jeg da synes var idiotisk.
Jeg er da glad for, at DSB tager opgaven med at lave attraktive produkter til kunderne alvorligt, for jo mindre attraktive de skal være, jo dyrere bliver det for staten at have DSB til at køre. Så jeg er da glad for, at de laver reklamer, der trækker kunder ind i butikken, og jeg er glad for, at de har formidlingsplatforme og produkter, som gør, at det er nemt og attraktivt at køre med tog, bestille pladsbillet osv. Så jeg har ingen forståelse for, at DSB skal smide, hvad de har i hænderne, fordi vi har en ambition om at få lavet en MaaS-app, som måske er færdig i 2027.