§ 20-spørgsmål S 409 Om Kystdirektoratets gennemsnitlige sagsbehandlingstid på ca. 9 måneder.

Til: Miljøminister Magnus Heunicke (S)
Dato: 11-12-2024
Samling: 2024-25
Status: Besvaret, endeligt

Om § 20-spørgsmålet

Sagsgang:
Anmeldelse 11-12-2024
Endelig besvarelse 19-12-2024
Spørgsmålets ordlyd:
Mener ministeren, at Kystdirektoratets gennemsnitlige sagsbehandlingstid på ca. 9 måneder er tilstrækkelig i sager, hvor der ansøges om dispensation fra strandbeskyttelses- eller klitfredningslinjen til at genopbygge nedslidte og nedrevne undervisningslokaler, der ligger eller har ligget på de samme områder, som der søges til, og som er nødvendige for elevernes undervisning?
Skriftlig begrundelse:
Ingen.

Endeligt svar

Dokumentdato: 19-12-2024
Modtaget: 19-12-2024
Omdelt: 19-12-2024

Svar på spm. nr. S 409: Mener ministeren, at Kystdirektoratets gennemsnitlige sagsbehandlingstid på ca. 9 måneder er tilstrækkelig i sager, hvor der ansøges om dispensation fra strandbeskyttelses- eller klitfredningslinjen til at genopbygge nedslidte og nedrevne undervisningslokaler, der ligger eller har ligget på de samme områder, som der søges til, og som er nødvendige for elevernes undervisning?

Svar på spm. nr. S 409. (pdf-version)
Html-version

§ 20-spørgsmål

Dokumentdato: 11-12-2024
Modtaget: 11-12-2024
Omdelt: 11-12-2024

Mener ministeren, at Kystdirektoratets gennemsnitlige sagsbehandlingstid på ca. 9 måneder er tilstrækkelig i sager, hvor der ansøges om dispensation fra strandbeskyttelses- eller klitfredningslinjen til at genopbygge nedslidte og nedrevne undervisningslokaler, der ligger eller har ligget på de samme områder, som der søges til, og som er nødvendige for elevernes undervisning?

Mener ministeren, at Kystdirektoratets gennemsnitlige sagsbehandlingstid på ca. 9 måneder er tilstrækkelig i sager, hvor der ansøges om dispensation fra strandbeskyttelses- eller klitfredningslinjen til at genopbygge nedslidte og nedrevne undervisningslokaler, der ligger eller har ligget på de samme områder, som der søges til, og som er nødvendige for elevernes undervisning? (pdf-version)
Html-version