L 112 Forslag til lov om anlæg af en tredje Limfjordsforbindelse.

Af: Transportminister Thomas Danielsen (V)
Udvalg: Transportudvalget
Samling: 2023-24
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 57

I L 112 – svar på spørgsmål 47 henviser ministeren til, at Grøn REFORM endnu ikke er taget i brug i Finansministeriet som begrundelse for, at ministeren ikke estimerer de samfundsøkonomiske omkostninger ved tab af rekreative ressourcer. Ministeren bedes imidlertid bekræfte, at det er beregningsgrundlaget bag det grønne BNP - og ikke modellen Grøn REFORM - der i givet fald vil skulle anvendes til at estimere de samfundsøkonomiske omkostninger ved tab af rekreative ressourcer.
Dato: 02-05-2024
Status: Endeligt besvaret
Emne: faste forbindelser

Endeligt svar

Dokumentdato: 07-05-2024
Modtaget: 07-05-2024
Omdelt: 07-05-2024

L 112 - svar på spm. 57 om ministeren kan bekræfte, at det er beregningsgrundlaget bag det grønne BNP - og ikke modellen Grøn REFORM - der i givet fald vil skulle anvendes til at estimere de samfundsøkonomiske omkostninger ved tab af rekreative ressourcer

Svar på TRU L 112 spm. 57 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 02-05-2024
Modtaget: 02-05-2024
Omdelt: 02-05-2024

Spm. om ministeren kan bekræfte, at det er beregningsgrundlaget bag det grønne BNP - og ikke modellen Grøn REFORM - der i givet fald vil skulle anvendes til at estimere de samfundsøkonomiske omkostninger ved tab af rekreative ressourcer

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version