Fra:
Sendt:
23. november 2021 15:24
Emne:
Re: Transportministerens kommentar
Tak for tilsendte, som desværre ikke bringer os nærmere en løsning på problemet. Vi har gennem
flere måneder været i dialog med PostNords kundeservice, skat.dk og også PostNords egen
toldafdeling. Alle steder får vi blot det samme svar, som PostNord har givet til transportudvalget.
Vi har bedt dem vise os et print af de elektroniske data, som de får med den enkelte forsendelse -
med tydelig angivelse af hvad der mangler, så vi kunne tage det med tilbage til sælger. Sagen er at
Nutonic fastholder at ALLE oplysninger bliver anført i de elektroniske data ved afsendelse - og jeg
har en fornemmelse af at der sker en fejl i systemet, når det enkelte trackingnummer overgår fra
USPS / UPS til PostNord.
PostNord må have registreret rigtig mange henvendelser fra og - personligt har jeg talt med dem
mange gange og det undrer mig, at man ikke aktivt søger at medvirke til hvor der foreligger en fejl -
når jeg kan fremvise faktura med sælgers IOOS nummer samt tydelig angivelse af betalt moms.
Jeg mangler også svar på nøjagtigt hvordan vi skal søge momsrefusion.
Er det mulligt at få et telefonisk - eller personligt møde omkring denne sag?
Med venlig hilsen
Jannie Bak