Transportudvalget 2020-21
TRU Alm.del Bilag 394
Offentligt
2411831_0001.png
Kørep1an2030
'ffl-'
lnterCltyLynIlnterClty
Helsingør
Snakkiritan
Fipergarde
lFukldrIltIDigd+ntrIMyld+vdQ
Nlvå
Øi'uuiiii3
(FukldnlilDazilmir)
Nfflffi
Godi
o'
,I
q
RtmgitttlKyn
Vedbæk
Skodibarg
Hsllerup
Na)itted
Vo+dlngba+H
Nøm Alilav
Eimliwp
Nykslbing
F
Holiby
MiidHiiliv
r
j
Famøm
Det er undersøgelsens
forudsætning,
at der skal kunne
af-
vikles minimum
passagertog og
fordel
at have
mere trafik.
i5
3
tog i timen i hver retning (fordelt på
12
godstog), men det vil naturligvis være en
til
at kunne
håndtere
endnu
fleksibiliteten
Hvordan
forholdet
mellem
standsende
og gennemkørende
i nedenstå-
tog pr. time
ende figur.
i Ringsted
forholder
sig er illustreret
Tog pr. time
ved
Ringsted
Tog
gennem
Østlig
udfletning
(2030)
Vestlig
udfletning
(2030)
Nordlig
omfartsbane
(2030)
Lang
sydlig
Ringstedidag
(2020)
Kortsydlig
omfartsbane
(2030)
omfartsbane
(2030)
Standsninger
i Ringsted
6-7
7
7
7
7
7
IPRainsgsastgeedrfuodgegnesntnaenmdsning
l_:adsesnaogmerRfoinggsted
l.
l,,
ffiMeunl:geemgoRdinsgfostged
l,
I
.ll.
l.
I
2
5
5
2
o
3
o
o
o
()*
Sarrdetantaltog pr. trme pr. retningidagtimerne.
I
-..
'i7
"Med kort og lang sydlig omfartsbane ergodstog gennem Ringsted stadig muligt,
men det vil kunisærlige tilfælde være nødvendigt, da togene kan køre uden om.
Beslutningsgrundlag-KapacitetsudvidelseoghastighedsopgraderingvedRingsted