Finansudvalget 2020-21
Aktstk. 217 § 24 Bilag 3
Offentligt
2388662_0001.png
Bilag 4 Leverancekontrakt
vedrørende levering af [Kunden indsætter navn på Leverancekontrakten]
1.
BAGGRUND
Denne Leverancekontrakt er indgået i henhold til Kontrakten af [indsæt dato] mellem Leverandøren og
Kunden. For Leverancekontrakten gælder de i Kontrakten anførte vilkår med de tilføjelser, der fremgår af
denne Leverancekontrakt.
Leverancekontrakten træder i kraft ved seneste underskrift af Leverancekontrakten, eller ved Leverandørens
bekræftelse via e-mail. Leverancekontrakten er gældende mellem Parterne, indtil Leverancekontrakten er
behørigt opfyldt. I denne periode kan Leverancekontrakten udskydes i henhold til Kontraktens pkt. 11, ligesom
den kan opsiges i henhold til Kontraktens pkt. 19.
2.
YDELSEN
Ydelsen omhandler [Kunden angiver Ydelsen på overskriftniveau]. Leverandøren skal levere Ydelsen til
Kunden som beskrevet nedenfor og i overensstemmelse med Kontrakten, herunder også kravene i Bilag 2.
[Kundens beskrivelse af Ydelsens konkrete indhold, herunder, hvilket resultat udførelsen af Ydelsen skal
munde ud i, forventet leveringstidspunkt for Ydelsens udførelse samt Kundens forventning til Ydelsens
omfang, f.eks. mængden af Materiale eller Jordaffald. Opgavebeskrivelsen skal holde sig inden for
rammerne af Bilag 2.]
[Kunden angiver krav om andre leveringssteder, hvis relevant, f.eks. de affaldsforbrændingsanlæg som skal
modtage Materialet eller det behandlingsanlæg, som skal modtage Jordaffaldet.]
3.
TILRETTELÆGGELSE AF OPGAVEN
Leverandøren skal løbende foretage opfølgning i forhold til et eventuelt estimeret omfang og eventuelt aftalt
leveringstidspunkt. Hvis der er risiko for overskridelse, skal Leverandøren straks underrette Kunden skriftligt
herom, jf. Kontraktens pkt. 14.2.
4.
VEDERLAG
Leverandøren vederlægges for Ydelserne i overensstemmelse med Kontraktens pkt. 12.
For Kunden
Dato
For Leverandøren
Dato
Navn, Titel
Navn, Titel
Bilag 4 Leverancekontrakt
Side 1 af 1