L 32 Forslag til lov om ændring af lov om markedsføring.

(Opdeling af fysiske og juridiske personer i forbrugerbegrebet, præcisering af bestemmelsen om aggressiv handelspraksis og tilpasning af samtykkekrav m.v.).

Af: Erhvervsminister Simon Kollerup (S)
Udvalg: Erhvervsudvalget
Samling: 2019-20
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 2

Hvad er ministerens holdning til, at man med den foreslåede ændring af forbrugerbegrebet i markedsføringsloven herefter kommer til at operere med forskellige forbrugerdefinitioner i danske love?
Dato: 15-10-2019
Status: Endeligt besvaret
Emne: konkurrence- og forbrugerforhold
Dokumentdato: 31-10-2019
Modtaget: 31-10-2019
Omdelt: 31-10-2019

L 32 - svar på spm. 2 om, at man med den foreslåede ændring af forbrugerbegrebet i markedsføringsloven herefter kommer til at operere med forskellige forbrugerdefinitioner i danske love, fra erhvervsministeren

L 32 - svar på spm. 2 (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 15-10-2019
Modtaget: 15-10-2019
Omdelt: 15-10-2019

Spm. om, at man med den foreslåede ændring af forbrugerbegrebet i markedsføringsloven herefter kommer til at operere med forskellige forbrugerdefinitioner i danske love, til erhvervsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version