G'
Ankestyrelsen
Din klage til Ankestyrelsen
Ankestyrelsen har den
. august 2020 modtaget din klage over
KOMMUNE afgørelse. Afgørelsen er fra den
2020.
Vi har også modtaget dokumenterne i sagen fra
KOMMUNE.
Vi vil behandle din sag så hurtigt som muligt. Hvis der går mere end 4
uger, vil vi give besked om, hvornår vi forventer at afgøre sagen.
Sådan behandler vi sagen
Vi indhenter selv oplysninger, hvis vi vurderer, at vi mangler noget for at
behandle din klage. Det kan være oplysninger om helbred, indtægter og
arbejde eller din sociale situation.
Hvis vi ikke må indhente flere oplysninger, skal du give os besked inden
for 7 dage. Vi vil i så fald som udgangspunkt vurdere sagen ud fra de
oplysninger, vi har
Når vi har afgjort sagen, sender vi et brev med afgørelsen.
Du er velkommen til at kontakte os inden 7 dage for eksempel via e-
mail, borger.dk eller brev, hvis du i øvrigt har bemærkninger eller
oplysninger til sagen. Sagen bliver behandlet, uanset om vi hører fra dig
eller ej.
Vi gør opmærksom på, at vi kan ændre en afgørelse fra en underinstans.
Det kan både være til din fordel og til skade for dig. Ankestyrelsen
ændrer på de fleste områder kun en afgørelse til skade for borgeren,
hvis den tidligere afgørelse er i strid med loven.
Ankestyrelsen
7998 Statsservice
Tel +45 3341 1200
EAN-nr:
57 98 000 35 48 21
Åbningstid:
man-fre kl. 9.00-15.00