G'
Ankestyrelsen
Klage til Ankestyrelsen.
Brevet er sendt til dig, da du er partsrepræsentant i sagen.
Ankestyrelsen har den
Kommunes afgørelse vedrørende
modtaget din klage over
.
Ankestyrelsen
7998 Statsservice
Vi behandler din sag hurtigst muligt. Du kan forvente, at vi afgør din sag
inden for maksimalt 7 måneder regnet fra dagen, vi modtog din klage.
Mange klager afgør vi hurtigere, men det afhænger af den konkrete sag.
Du kan læse mere om vores sagsbehandling og sagsbehandlingstider på
Ankestyrelsens hjemmeside
https://ast.dk/for-borgere-med-en-
klagesag/sadan-behandler-vi-din-sag
Sådan behandler vi sagen
Vi indhenter selv oplysninger, hvis vi vurderer, at vi mangler noget for at
behandle din klage. Det kan være oplysninger om helbred, indtægter og
arbejde eller din sociale situation.
Hvis vi ikke må indhente flere oplysninger, skal du give os besked
indenfor 14 dage. Vi vil i så fald som udgangspunkt vurdere sagen ud fra
de oplysninger, vi har.
Når vi har afgjort sagen, sender vi et brev med afgørelsen.
Du er velkommen til at kontakte os for eksempel via e-mail, borger.dk
eller brev, hvis du i øvrigt har bemærkninger eller oplysninger til sagen.
Sagen bliver behandlet, uanset om vi hører fra dig eller ej.
Tel +45 3341 1200
EAN-nr:
57 98 000 35 48 21
Åbningstid:
man-fre kl. 9.00-15.00