Bilag 1: Liste over forskningspublikationer
Bilag 2: Bundsgaard, J., Bindslev, S., Caeli, E. N., Petterson, M. & Rusmann, A. (2019)
”Danske elevers teknologiforståelse. Resultater fra ICILS-undersøgelsen 2018”
Bilag 3: Bundsgaard, J. & Bremholm, M. (2019)
”PISA 2018. Danske unge i en international sammenligning” i VIVE 2019, s. 114-128
Bilag 4: Hanghøj, T. (2019)
“Digitale spil i undervisningen –
overblik
over et broget landskab”
Bilag 5: Illum Hansen, T., & Bundsgaard, J. (2013)
”Kvaliteter ved digitale læremidler og ved pædagogiske praksisser med digitale læremidler”
Bilag 6: Mejding, J. & Neubert, K. (2019)
”ePIRLS 2016: En international undersøgelse om læsning af informerede onlinetekster i 4. klasse”
Bilag 7: Morgan, K., Morgan, M., Johansson, L., & Ruud, E. (2016)
“A
Systematic Mapping of the Effects of ICT on Learning outcomes”
Bilag 8: OECD (2019)
”What do we know about children and technology?”
Bilag 9: Rambøll (2018)
”Indsatsen for it i folkeskolen –
evaluering”
Bilag 10: Skolforskningsinstitutet (2018)
”Digitale lärresurser i matematikundervisningen”