Uddannelses- og Forskningsudvalget 2019-20
UFU Alm.del Bilag 134
Offentligt
2207541_0001.png
Til:
Uddannelsesminister
Ane Halsboe-Jørgensen
10. juni 2020
Kære Ane Halsboe-Jørgensen
Har du hørt om den nye regel, at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter
hospital. Det gælder også de overlæger, der i dag fungerer som faglige vejledere samt ansætter og
eksaminerer nye reservelæger.
Det lyder skørt. Heldigvis er det ikke sandt - altså for lægerne! Men det er det for os som lektorer
på landets UC’er.
En ny teknisk tolkning fra 2019 betyder, at lektorer, som blev lektorbedømt før 2013 får frataget
denne bedømmelse, hvis de skifter arbejdsplads, altså UC.
Den nye tolkning giver absurde scenarier for os alle i UC-verdenen.
Det gælder fx for de lektorer, som allerede vejleder og eksaminerer nyansatte kolleger til at opnå
lektortitlen. Altså specialiserede medarbejdere, som naturligvis løbende kompetenceudvikler sig
og dermed videreudvikler deres faglige område, hvilket jo er baggrunden for, at de kan vejlede nye
kolleger.
Det gælder fx de lektorer, som gennem en årrække har udviklet fag og profession med
undervisning og skrevet lærebøger, og som flytter fra... lad os sige Frederikshavn til København.
De konverteres tilbage til start og må begynde i en adjunktstilling. I øvrigt også med lavere løn.
Og det gælder fx også de kolleger, som i en årrække kunne vælge mellem at meritere sig gennem
den gamle lektorordning (fra før 2013) og den nye. Altså reelt valget mellem en ugyldig
lektorordning og en gyldig, ifølge tolkningen fra 2019.
Fra alle faglige og logiske vinkler er det åbenlyst absurd.
Men også på andre områder er det svært at finde en passende og positiv betegnelse for denne
tolkning. Økonomisk og ressourcemæssigt er det naturligvis uansvarligt, og heller ikke i et
uddannelsespolitisk eller menneskeligt livsperspektiv er det let at finde gode argumenter.
Det vil selvfølgelig heller ikke gøre noget godt for den geografiske mobilitet og
udkantsproblematikken.
Den nye tolkning skaber naturligvis også rekrutteringsmæssige problemer, foruden en
fundamental mistillid til vores meriterings- og uddannelsessystem i almindelighed. Hvis ministeriet
én gang har fjernet opnåede meritter på blankt papir pga. en meningsløs tolkning, så kan ingen jo
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
regne med noget fremover. Så bliver det et spørgsmål om tid eller tilfældigheder, før også
overlæger stavnsbindes til deres første hospital og gymnasielærere til deres første gymnasium.
Eller et svendebrev erklæres ugyldigt, fordi nye maskiner eller kompetencer ændrer kriterierne for
at få uddannelsen.
Generelt kan vi dog ikke forestille os, at du som socialdemokratisk uddannelsesminister selv vil
anbefale et sådant tiltag, uanset faggruppe. Derfor vil vi med denne skrivelse opfordre til, at den
nye tolkning hurtigst muligt trækkes tilbage.
Ingen mennesker ville finde det i orden, at overlæger fratages deres anciennitetstitel ved jobskifte.
Gymnasielektorer ser heller ikke ud til at blive tryllet tilbage til adjunkter på en teknikalitet. Derfor
bør det naturligvis heller ikke gælde for landets UC-ansatte lektorer.
Venlig hilsen
858 UC-ansatte
lektorer og adjunkter fra alle UC’er:
Jesper Zimmer Wrang, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Marianne Vihøj, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Anders Stig Christensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Andreas Bolding Christensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Annette Jäpelt, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Birgit Orluf, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Carla Birgitte Nielsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Carsten Michael Oxenvad, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Christa Berner Moe, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Dorte Moeskær Larsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Dorthe Østerby Toft, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Frank Jensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Gitte Gorm Larsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Gitte Hjarnø Petersen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Helle Kruse Krossá, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jannie Lynggaard Prætorius, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jimmi Michelsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
John Kehlet Schou, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Karsten Agergaard, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Knud Erik Christensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lars Ladefoged, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Laura Schou Jensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lene Junge, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Loa Bjerre, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lone Guldbrandt Tønnesen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lone Nielsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Lotte Holk Hansen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Maiken Rahbek Thyssen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Majbritt Pless, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Maria Pia Pettersson, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Marie Messel, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mark Thornberg, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Martin Reng, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mette Damgaard Jørgensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mette Dreier Hjelmborg, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Per Barret, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Pernille Julie Olsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Peter Brodersen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Pia Mortensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Poul Kristensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Povl Götke, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Rachel Zachariassen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Solveig Gaardsmand, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Thomas Roed Heiden, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Thujetha Thedchanamoorthy, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Tina Visgaard Duedahl, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Anne Karin Petersen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Annette Wolters, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Brit Sander Bruun, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Gitte Stokholm, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Heidi Stensdal Johansen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Kamilla Kielsgaard, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Karen Davidsen Poulsen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lasse Brandt Rasmussen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Line Skaarup, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mette Boll, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mette Hartvig, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Sanne Andersen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Stina Meyer Larsen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Susanne Wilhjelm Gregersen, Ergoterapeutuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Hanne Peoples, Anvendt Sundhedsforskning, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Anne Harving, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Ib Nielsen Birkblad, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Kim Jerg, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Morten Huusfeldt, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Marie Weber, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Mette Steiner, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Sebastian Becher, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Signe Elmstrøm, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Mette Kristensen Rasmussen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Martin Helt Bruunsgaard, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Kasper Lindberg, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Ole Hansen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Rikke Finderup, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Ea Maria Jensen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Hans Henrik Hjermitslev, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Simon Bødker Andersen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Kristine Juul-Beck, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Mirja Duve Poulsen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Ditte Nørup Petersen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Michael Vinding Clausen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Malene Rostgaard Chrestensen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Britt Frik Mauritzen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Keld Lynge Thomsen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Dorte Rizzi, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Lotte Gilbert Langseth, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Henny Sommer Sørensen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Anne Rudbeck, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Ida Guldager, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Carsten Buhr Langelykke, Ledelse og Organisation, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Birger Søndergaard, Ledelse og Organisation, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Britt Skousen Andersen, Teknologi og Business, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Ole Steen Raasmussen, Ledelse og Organisation, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Uffe Wever Lindberg Jakobsen, Radiografuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Winnie Most, Radiografuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jonas Rasmussen, Radiografuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Raheis Rajalingam, Radiografuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Helle Precht, Radiografuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lene Nøhr-Jensen, Bioanalytikeruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Thomas Søndergaard Larsen, Radiografuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jørn Henrik Enevoldsen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Claus Molbo, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Samuel Pedersen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Charlotte Banke, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Johnny Werngreen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Charlotte Ørnskov, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Andreas Smidt, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Jan Timmermann Pedersen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Søren Hyldeborg Andersen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Mona Kjær Ditlevsen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Ole Brandstrup, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Lone Lundehøj, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Lisbeth Kabell Nissen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Mia Hvid-Wraae, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Charlotte Frost Laustsen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Stig Jensen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Bo Brunsgaard Christensen, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Pernille Lykke Dalmar, Institut for Samfundsfag og kommunikation, UC SYD
Anette Bøjgaard Schleicher, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Anne Katrine Rask, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Camilla Glæsner, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Daniel Meier Nørskov, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Frida Nøddebo Nyrup, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Hanne Kirsten Henriksen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Harald Andreas Schultz, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Helle Annette Nymann Koldegaard, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jamshid Fredskilde Gholamian, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jette Grønbech Jensen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Kristian Fahnøe Munksgaard, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Kurt Aage Hein, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lars B. Bergholdt, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lene Gutzon Münster, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Linda Ahrenkiel, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lone Tang Jørgensen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Louise Buch Løgstrup, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mads Thomsen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Margrethe Hjerrild, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Maria Christina Behnke, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Marianne Møller Andersen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mathilde Ørts Ottosen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Merete Vedel Bundsgaard, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mette Valentin Lyndgård, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mie Thulesen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mona Pagaard Nielsen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Ole Tophøj Bork, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Poul Strøyer, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Rikke Toftgaard Rossen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Samantha Zoë Ashton-Fog, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Simon Madsen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Stig Kirkedal, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Tove Anne-Marie Siglev, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lasse Toft Clemmensen, Pædagoguddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Sanne Brøndum, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Bettina G. Juel, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Bente Hull Frich, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lisbeth Frederiksen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jeannett Klitgaard, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Karen Steenvinkel Pedersen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Dorthe Lund, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Kirsten Vendelbo Larsen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Line Bernsdorf, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Charlotte Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Merete Golles Laursen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Margit Lund-Cramer, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Jette Marcussen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Birgitte Sønderborg, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Helle E. Andersen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Mette Bro Jansen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Karina Hesselvig Vaupell, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Louise Løvenbalk Kirchheiner Bjerring, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsak. og professionshøjskole
Lise Kofoed, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Lisbeth Lauge Andersen, Sygeplejerskeuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole
Kirsten M. Andersen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Anders Simonsen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Jacob Iversen Ravn læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Mie Engelbret Jensen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Max Ipsen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Karen M. Aarøe læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Jens Jacob Ellebæk læreruddannelsen/Udvikling og forskning UC SYD
Sara Brander Skovsted læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Hans Krab Koed læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Pernille Bjarnø Andersen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Rikke Christoffersen Denning læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Dagmara Clausen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Lars Henrik Jørgensen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Annette E. Jørgensen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Elisabeth Ingeborg Kaalund læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Iben Guldberg Hansen læreruddannelsen Haderslev UC SYD
Pernille Gram, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Johnny Hvilshøj, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Brian Mørk, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Martin Petersen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Bodil Heebøll, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Per Torbøl Sørensen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Gundi Schrötter Johannsen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Jette Lindgaard, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Helge Leonhardt, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Kirsten Maria Skovhøj, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Cäcilia Maria Vestergaard, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Anders Refslund Hamming, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Annette Bjerregaard Mortensen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Marianne Gaj Jessen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Janni Tofte Langerhuus, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Anne Yung Krægpøt Gude, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Peter Niels Petersen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Birgitte Lund Jensen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Malene Drewsen Julius, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Helle Juel Johansen, Pædagoguddannelsen, UC SYD
Monika Hoeck Petersen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Anne-Grete Toudahl Knudsen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Ellen Sandahl Sørensen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Hanne Rasmussen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Karen Rakel Kjærgård, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Eva Hoffmann, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Thomas Topsøe-Jensen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Vinie Diana Hvidbak Levisen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Helle Feddersen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Marie Jacobsen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Inge Merete Ruwald, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Pia Lysdal Veje, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Helle Palmelund Jessen, Sygeplejerskeuddannelsen, UC SYD
Ane Gasbjerg, Ernæring og Sundhedsprofessionsuddannelsen på UC SYD
Helle Engelbrekt Rossander, Ernæring og Sundhedsprofessionsuddannelsen på UC SYD
Marie Skødt, Ernæring og Sundhedsprofessionsuddannelsen på UC SYD
Eva Dollerup Mortensen, Ernæring og Sundhedsprofessionsuddannelsen på UC SYD
Hans Iskov Jensen, Ernæring og Sundhedsprofessionsuddannelsen på UC SYD
Mette Væver, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kirsten Poulsgaard, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Troels Gannerup Christensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Uffe Ladegaard, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Beth Wehner Andersen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ingelise Jensen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Henrik Ottosen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anders Lervad Thomsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Poul Kjær Lauridsen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Johanne Landin Ohnemus, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Pernille Damm Mønsted Pjedsted, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Rikke Brandt Bundsgaard, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Marie Bonde Olesen, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Rikke Louise Alberg Peters, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Niels Kvium, Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Marianne Krogsgaard Pedersen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, KP
Ole Bjørke, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Bo Buchholt Johansen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns prof.højskole
Louise Støier, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Johanne Lind, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Ben Nielsen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Gitte Rom, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Thomas Aalbæk, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Gertrud Halskov, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Pernille Fastholm, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Kirsten Alling Møller, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Anne Prip, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Helle Bruhn, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Lene Herly, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Pernille Maria Wodskou, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Prof.højskole
Dorit Ibsen Vedtofte, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Eva Toth, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Bente Rindom, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Malene Maarup, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Lisbeth Vinberg Engel, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Birgitte Bøcher Bennich, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Prof.højskole
Maria Vilhelm Grubert, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Prof.højskole
Annemarie Engelhardt, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Prof.højskole
Luise Enggaard Gunvald, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Prof.højskole
Anette Wendelboe Christiansen, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, KP
Trine Kjær Jensen, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Janne Friis Andersen, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Karin Bæk Knudsen, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Rikke A. Petersen, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Stine May Nilesen, Institut for Sygeplejerske-og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Kirsten Pilemann Vestergaard, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, KP
Jette Tegner, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Mette Madsen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Helle Rose Linderoth, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Dorte Samson Eldrup, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Prof.højskole
Lise Dam, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Anne-Marie Rømer, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Cecilie Brix Salomon, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Marianne Linnet Rasmussen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, KP
Annegrethe Nielsen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Birgitte Hansson, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Pia-Lis Jensen, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, Københavns Professionshøjskole
Linn Wagner Sønderby, Institut for Sygeplejerske- og Ernæringsuddannelser, KP
Palle Eriksen, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Helene Buch Pedersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakad. og Professionshøjskole
Pia Runge Mahler, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Line Friis Pedersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lene Moestrup, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Palle Larsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Jette Rasmussen, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Line Sørensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Jacob Juul Vorup, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anne-Dorte Lewinsky, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Tine Milling, Sygeplejerskeuddannelsen i Svendborg, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Hanne Mirzai Pedersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anne Mette Felsted Rasmussen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Susanne Mariussen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ellen Boldrup Tingleff, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Laila Mohrsen Busted, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Merete Drachmann, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lone Hansen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Randi Dam Schmidt, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Susanne Trend, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Margit Schmykker, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Hans Jørgensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anne Uhrskov Jochimsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lene Bomholt Højgaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Barbara Voltelen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Tine Louise Launholt, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Stinne Vinding, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Christina Frølund, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anne Kristine Sommer, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Margot Roos, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Gitte Thybo Pihl, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Britta Bang, Svendborg og Vejle Sygeplejerskeuddannelser, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Birgitte Rolsgaard Hansen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lena Bindesbøl Rasmussen, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Martha Lagoni, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Josephiine Kvejborg Rasmussen, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Ane Refshauge Høyrup, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lars Kjær Larsen, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Annemette Ravn Elkjær, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anne Thomsen, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lone Nielsen, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lene Bech Dalsgaard, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Sanne Stensgaard Fusager, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ellen Ravn Habekost, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Mette Nørregaard Christensen, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Helle Kristine Waagner, Pædagoguddannelsen i Jelling, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Claus Bjerre, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Erik Jung-Jensen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Peter John Andersen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Barbara Gyldenberg, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Ronald Ed Toliver, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kim Jespersen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kasper Egel Andersen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ann-Louise Findsen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Bo From, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Hanne T. Ludvigsen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Christian Syversen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Vagn Backhausen, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
John V. Carlsson, Byggeri og Teknologi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kaj Nedergaard Jepsen, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Tine Hedegaard Bruun, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Connie Greffel Frerks, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Gert Wahlgreen, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Anette Aagaard Andersen, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Claus Ottesen, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Sofia Rontini, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Charlotte Christiansen, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Margrete Hedegaard Rasmussen, Læreruddannelsen i Esbjerg, UC SYD
Nabil Karas, Sygeplejerskeuddannelsen i Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anette Holck Draborg, Bioanalytikeruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Stine Juhl Petersson, Sygeplejerskeuddannelsen i Odense, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Anita Lunde, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Marlene Holmberg, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Dorte Wiwe Dürr, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Susanne Voldum-Clausen, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Helle Flodager, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Mette Kold Madsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Jette Westenholz Jørgensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Nis Kaasby, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Gitte Rohde, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Hedwig Kamphof, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Anne Boier Sørensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Horsens, VIA University College
Kirsten Haugaard Christensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Raymond Kolbæk, VIA University College, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Lene Søndergaard Andersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Anita Lyngsø, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Vicki Sherman Dyeremose, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Helen Gräs Højgaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Bente Kjærgaard Stisen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Lene Tougaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Kirsten Tarri Bak, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Eva Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Malene Hangaard Alstrup, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Bonnie Sørensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Anne Bendix Andersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Karen Møller Olesen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Tina Skov Hansen, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Iben Munksgaard Ravn, Sygeplejerskeuddannelsen i Viborg, VIA University College
Anne Seebach, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Louise Buus Vester, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Anne Pleth, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Conny Madsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Randi Kjelde Jakobsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Rikke Buus Bøje, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Anette Kjær Bavnshøj, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Anita Retmeier, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Trine Tønners Nørgaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Steen Hundborg, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Camilla Mousing, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Tina Hartvigsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Sytter Christiansen, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Marianne Kjær Freiesleben, Sygeplejerskeuddannelsen i Randers, VIA University College
Anette Telling Dennig, Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, VIA University College
Anette Fløe Møller, Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, VIA University College
Uffe Nørum, Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, VIA University College
Anna Marie Møller Lidegaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, VIA University College
Pia Koustrup, Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, VIA University College
Helle Svenningsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Inge Cort Madsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Susanne Laustsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Kirstine Cecilia Ladefoged Nielsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Gitte Sylvester Jensen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Inge Løbner. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Jette Lauritzen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Karin Kjærgaard Bonde. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Britta Fuhlendorf. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Anja Jørgensen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Birgitte Sørensen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Keld Bach Nielsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Charlotte Michala Eckhardt. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Anne Elisabeth Pedersen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Sisse Charlotte Norre. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Hanne Nørup Sillesen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Cathrine Sand Nielsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Ida Lunddahl Bager. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Lilli Dam. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Gorm Bennedsen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Kari Konstantin Nissen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Bodil Sørensen. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Thea Qvist Hjørnholm. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Dan Huy Vo. Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus. Via University College.
Gitte Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Aarhus, VIA University College
Helle Stensgaard Karlsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Vivi Friis Søgaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Anna Katrine Fly Mathiasen, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Grete Moth, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jytte Pahus, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette Nørtoft Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette Bønløkke, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Laila Mathilde Kristensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Ellen Holmen Mouritzen, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Else Møller, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Britta Vesterager Stenholt, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Iben Lovring, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Cecilia Lykke Deleuran, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Stine Leegaard Jepsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Susanne Minds, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Tina Bernstrøm Pedersen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Prof.højskole
Klaus Debel-Hansen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Maria Kildehave Jeppesen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Prof.højskole
Kristina Shabnam Rohani, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Prof.højskole
Linda Sørensen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lonny Dreyer, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Trine Østerbye Clausen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Prof.højskole
Signe Pedersen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Hans Erik Madsen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Kim Nørbygaard, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Anne-Sofie Hedengran Vedel, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Prof.højskole
Anja Vinsten, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Mette Camilla Vinggaard, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Prof.højskole
Godette M. S. Walmod, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Haitham Jasem, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Jacob Cilius Vinsten Christiansen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL
Morten Rambøl, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Karin Margrethe Jensen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Anna Sejer Nielsen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Jacob Christensen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Joan Brødslev, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Susanne Tindgard Lauridsen, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsak. Og Prof.højskole
Reza Javid, Socialrådgiveruddannelsen i Odense og Vejle, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Pia Agger, Procesteknologuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Lars Duelund Petersen, VVS-installatøruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Ina Maria Hansson, Jordbrugsteknologuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ole Nylev Thuesen, Jordbrugsteknologuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Jalal Azadi, Automationsteknologuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Jakob Søndergaard Rasmussen, Automationsteknologuddannelsen, UCL Erhvervsak. og Professionshøjskole
Thomas Jørgensen, El-Installatøruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Carsten John Jacobsen, Teknologi og Proces, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Knud Erik Møllegård, Forretningsudvikling, Service og Oplevelsesøkonomi, UCL
Signe Møller-Hansen, Jordbrugsteknologuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Eva Poulsen, Jordbrugsteknologuddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Randi Kristine Kontni, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Anette Meldgaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Gunvor Munch Hansen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Anne Wemmelund, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Dorte Vølpert Offersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Lone Toft, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Vibeke Alstrup Kristensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Jannie Glanz, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Ingrid Villadsen Kristensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Nadja Aagaard Røjkjær, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Thomas Raundahl Mikkelsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Susanne Helene Buch Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Julie Marie Dahl Petersen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Kirsten Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Ellen Bye Jensen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Karen Schjøtz Vejrup, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Hanne Møjbæk Duedahl Nørgaard, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Anna Cathrine Korsholm Kjeldsen, Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, VIA University College
Claus C. Christensen, Marketing, Digital udvikling og Design, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
John Bech Hansen, Forretning, Service og oplevelsesøkonomi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Sine Larsen, Marketing, Digital udvikling og Design, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kristian Grønbæk Andersen, Finans og Økonomi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Mads M. Jørgensen, Finans og Økonomi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Gitte Kira Bak, Administrationsbacheloruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ida Marie Visbech Andersen, Forretningsudvikling, Service og oplevelsesøkonomi, UCL
Claus C. Christensen, Marketing, Digital udvikling og Design, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
John Bech Hansen, Forretning, Service og oplevelsesøkonomi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Sine Larsen, Marketing, Digital udvikling og Design, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Kristian Grønbæk Andersen, Finans og Økonomi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Mads M. Jørgensen, Finans og Økonomi, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Gitte Kira Bak, Administrationsbacheloruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Ida Marie Visbech Andersen, Forretningsudvikling, Service og oplevelsesøkonomi, UCL
Kirsten Rosholm, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Anne Søndberg, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Martin Krabbe Sillasen, Forsknings - og udviklingscenter for pædagogik og medborgerskab, VIA Univ. College
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Lóa Björk Jóelsdóttir, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Charlotte Ormstrup, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette Engberg-Sønderskov, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Chung Kim, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette H. Beck, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Lone Sonne, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jens Giehm Mikkelsen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Steen Lembcke, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Alice Nissen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jane Thygesen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Søren Witzel Clausen, Læreruddannelsen i Aarhus og Silkeborg, VIA University College
Elsebeth Hurup, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Dorthe Errebo-Hansen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Kathrin Bock, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Kirstine B. Lillelund, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jesper R. Pedersen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Johannes Fibiger, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Michael Brian Mogensen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Pernille Bødtker Sunde, Forskning og udvikling, Center for pædagogik og dannelse, VIA University College
Mette Bjerre, Forskning og udvikling, Center for pædagogik og dannelse, VIA University College
Karen Drejer, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Camille Hjorth Balzarsen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Simon Nørgaard Iversen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Henrik Wøhlk Larsen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Pia Kathrine Pedersen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette Hesselholdt Henne Hansen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Susanne Hilde Bang-Larsen, FTR, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Marianne Corfitsen, TR læreruddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Finn Holm, TR pædagoguddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Mogens Holm Iversen, TR IT-uddannelserne, Professionshøjskolen UCN
Karin Jangaard TR Jordemoderuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Carl Redmond, TR Bygningskonstruktøruddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Jesper Dam Larsen, FTR Pædagoguddannelsen Professionshøjskolen UCN
Berit Elsebeth Simonsen, Topup businessuddannelserne, Professionshøjskolen UCN
Lene Duus, TR Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Heidi Marie Brogner, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Steffen Wittrup Mc-Phee Christensen, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Marius Fredriksen, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Lars Henrik Larsen, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Heidi Dich, TR Udviklingskonsulent ved efter- og videreuddannelserne, Professionshøjskolen UCN
Torben Broe Knudsen, TR Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Martin Færch, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Margit Margrethe Nielsen, TR Efter- og videreuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Anders Krogsgaard Graversen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Jens Nørgaard Johansen, TR Sygeplejerskeuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Marianne Samuelsson Laursen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Lars Nørgaard, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Thorbjørn Borregaard, TR/IDA Design og produktionsuddannelserne, Professionshøjskolen UCN
Helle Vinther Hansen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Marlene Printz Jellesen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Per Munch, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Anette Skipper-Jørgensen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Niels Anders Illemann Petersen, Læreruddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Jakob Knudsen, Læreruddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Jørgen Bruun, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Berit Gro-Nielsen, Pædagoguddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Christian Vardinghus-Nielsen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Søren Rasmussen Mølgaard Lunde, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Susanne Munch Nielsen, Læreruddannelse, Professionshøjskolen UCN
Poul Ravn Stidsen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Maren Lytje, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Louise Landbo Larsen, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Pia Susanne Frederiksen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Arne Mølgaard, Læreruddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Jacob Fenger, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Gitte Krag, Læreruddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Anette Lisbeth Bentholm, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Hanne Beermann, Læreruddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Hanne Nissen Bøgesvang, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Christina Elisabeth Mundbjerg Andersen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Jannie Tygesen Schmidt, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Annette Pedersen, Sygeplejerskeuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Jette Reuss Schmidt, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Søren Pjengaard, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Jens-Peter Noes Olesen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Lisa Rygaard Frost, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Steffen Elmose, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Randi Bach, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Ditte Vejby Schou, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Anne Lassen Zakaria, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Kirsten Rosholm, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Anne Søndberg, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Martin Krabbe Sillasen, Forsknings - og udviklingscenter for pædagogik og medborgerskab, VIA Univ. College
Lóa Björk Jóelsdóttir, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Charlotte Ormstrup, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette Engberg-Sønderskov, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Chung Kim, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette H. Beck, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Lone Sonne, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jens Giehm Mikkelsen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Steen Lembcke, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Alice Nissen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jane Thygesen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Søren Witzel Clausen, Læreruddannelsen i Aarhus og Silkeborg, VIA University College
Elsebeth Hurup, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Dorthe Errebo-Hansen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Kathrin Bock, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Kirstine B. Lillelund, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Jesper R. Pedersen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Johannes Fibiger, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Michael Brian Mogensen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Pernille Bødtker Sunde, Forskning og udvikling, Center for pædagogik og dannelse, VIA University College
Mette Bjerre, Forskning og udvikling, Center for pædagogik og dannelse, VIA University College
Karen Drejer, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Camille Hjorth Balzarsen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Simon Nørgaard Iversen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Henrik Wøhlk Larsen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Pia Kathrine Pedersen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Mette Hesselholdt Henne Hansen, Læreruddannelsen i Silkeborg, VIA University College
Torkil Jolin, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Nicolai Munksby, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Marie V. Olsen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Anders Thøgersen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Klaus Rasmussen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Andy Højholdt, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Helene Appel, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Inger Lokjær Faurdal, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Louise Sjøgren, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Kenneth Reinecke Hansen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Anna-Vera Meidell Sigsgaard, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Maria Bahrenscheer Jensen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Rasmus Høiby, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Jesper Juellund Jensen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Mikkeline Blatt Hoffmeyer, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Peter Jespersen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Mia Graae, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Lars S. Arndal, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Thomas Olsen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Dorte Maiken Lohse, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Maria Christina Secher Schmidt, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Rune Riberholt, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Jesper Sandfeld, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Signe Adrian, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Ebbe Kromann, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Irene Larsen, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Ane Haxø, Københavns Professionshøjskole, Institut for læreruddannelse
Stine Karen Nissen, Københavns Professionshøjskole, Institut for Læreruddannelse
Morten Korf Madsen, Københavns Professionshøjskole, Institut for Læreruddannelse
Camilla Damgaard, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Bodil Christensen, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Ulla Nielsby, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Kim Breum-Christensen, Top-up Businessuddannelserne, Professionshøjskolen UCN
Flemming Ejdrup, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Christine Worm, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Signe Refsgaard Bech, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Brian Sørensen, Fysioterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Gitte Nordendorff Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Anne Melchior Jensen, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Tina Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Rebecca Bauer Tørring; Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Rikke Brændgaard; Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Helle Kronborg Krogsgaard, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Rikke Rishøj Mølgaard, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Annemarie Dalsgaard, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Daniel Krag Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Britta Nielsen, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Karina Krog Vangsgaard, Sygeplejerskeuddannelsen Hjørring, Professionshøjskolen UCN
Ingrid Jepsen, Jordemoderuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Anne-Mette Dissing, Fysioterapiuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Stinna Bibi Pedersen, Sygeplejerskeuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Marie Louise Mastrup Knudsen, Jordemoderuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Priscila de Brito Silva, Fysioterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Inger Toftgaard Barret, Læreruddannelsen Aalborg, Professionshøjskolen UCN
Henrik Lauridsen, Finansuddannelserne, Professionshøjskolen UCN
Tina helle, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Kristina Tomra Nielsen, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Rina Juel Kaptain, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Sanne Heidemann-Lehmann, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Stinne Bruhn, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Tanja Lundholm Jensen, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Anna Marie Lassen, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Inge Lange, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Delvin Khan, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Annette Læssøe, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Helle Møller Hansen, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
Anna Marie Lassen, Ergoterapeutuddannelsen, Professionshøjskolen UCN
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Karen Hedegaard, Læreruddannelsen, VIA University College
Frede Krøjgaard, Læreruddannelsen, VIA University College
Anders Henrik Bendsen, Læreruddannelsen, VIA University College
Lone Hansen, Læreruddannelsen, VIA University College
Annette Kynde, Læreruddannelsen, VIA University College
Hilmar Dyrborg Laursen, Læreruddannelsen, VIA University College
Lise sommer, Læreruddannelsen, VIA University College
Carsten Hey Larsen, Læreruddannelsen, VIA University College
Winnie Østergaard, Læreruddannelsen, VIA University College
Sara Mose Lindholm, Læreruddannelsen, VIA University College
Per Fisher Nielsen, Læreruddannelsen, VIA University College
Søren Højris Jensen, Læreruddannelsen, VIA University College
Kim Negendahl, Læreruddannelsen, VIA University College
Jens Hagelskjær, Læreruddannelsen, VIA University College
Kirsten Bak Andersen, Læreruddannelsen, VIA University College
Niels Henrik Hansen, Læreruddannelsen, VIA University College
Peer Daubjerg, Læreruddannelsen, VIA University College
Andreas Molbæk, Læreruddannelsen, VIA University College
Dorete Kallesøe, Læreruddannelsen, VIA University College
Peter Johansen, Fysioterapeutuddannelsen, CER, Næstved, Professionshøjskolen Absalon
Jette Lind, Center for Sygepleje i Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Malene Elrond, Center for sygepleje i Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Hanne Fløe Nielsen, Pædagoguddannelsen, Center for pædagogik, Nykøbing F., Professionshøjskolen Absalon
Edris Qasimi, Administrationsbacheloruddannelsen Næstved, Professionshøjskolen Absalon
Nadja Holmgaard Lysen, Center for socialt arbejde og forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen i Roskilde, PHA
Jesper Danhøj, Center for Ernæring og rehabilitering, Ernæring og Sundhedsuddannelsen, Sorø, PH Absalon
Thomas Lausten, center for engineering and sciences bioanlytikeruddannelsen i Næstved og Kalundborg, PHA
Karen Bjerregaard, Center for socialt arbejde og forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen i Roskilde, PH Absalon
Hizreta Isanovic, Center for Socialt arbejde og Forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen i Roskilde, PH Absalon
Lars Traugott-Olsen, Center for Socialt arbejde og Forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen Roskilde, PHA
Charlotte Rosenberg, Center for Socialt arbejde og Forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen Roskilde, PHA
Michael Christensen, Center for Socialt arbejde og Forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen Roskilde, PHA
Karin Brantbjerg Madsen, Center for socialt arbejde og forvaltning, socialrådgiveruddannelsen Roskilde, PHA
Sascha pedersen Center for Socialt arbejde og Forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen i Roskilde, PH Absalon
Jimmy Krab, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Merete Cornet, Center for pædagogik, Professionshøjskolen Absalon
Charlotte Bonde, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen, Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Charlotte Jørgensen, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen, Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Charlotte Riis Jensen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen, Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Charlotte Pedersen, Center for Pædagogik, Pæd udd, Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Astrid Rosenvold Villadsen, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, PH Absalon
Randi Nygård Andersen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen, Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Else Færch Gjerulff, Pædagoguddannelsen i Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Lars Aagerup, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen i Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Mathilde Knage, Center for Pædagogik, pædagoguddannelsen Vordingborg, Professionshøjskolen Absalon
Britta Isaksen, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen i Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Lene Schmidt, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen, Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Dennis Astrup Holand, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen, Vordingborg, PH Absalon
Birte Gudiksen, Center for Pædagogik, EVU-afdelingen, Professionshøjskolen Absalon
Camilla Wessman, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Kirsten Rigbolt, Center for pædagogik. Pædagoguddannelsen, Vordingborg, Professionshøjskolen Absalon
Rikke Juel Madsen, Center for pædagogik, pædagoguddannelsen i Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Bolette Kvist Hedegaard-Degn, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen i Slagelse, PH Absalon
Andreas Nielsen, Center for pædagogik, pædagoguddannelsen i Vordingborg, Professionshøjskolen Absalon
Lotte Stegeager, Center for pædagogik, Professionshøjskolen Absalon
Inge Winther Bjerregaard, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Vordingborg, PH Absalon
Christel Schultz Nielsen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Vordingborg, PH Absalon
Annika Foxby, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Brian Brandt Jørgensen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Vordingborg, PH Absalon
Henriette Mathiasen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Rikke Aarestrup Bichel, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Rikke Schou Ørsøe, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Nykøbing F, Professionshøjskolen Absalon
Liv Kondrup Hardahl, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Jan Nepper Bjerre, center for socialt arbejde og forvaltning, Administrationsbacheloruddannelsen, PH Absalon
Per Øhrgaard Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Lena Basse, Center for Pædagogik, EVU, Professionshøjskolen Absalon
Rikke Egaa Jørgensen, Center for Socialt Arbejde og Forvaltning, Socialrådgiveruddannelsen Roskilde
Frederik Kjær Zeuthen, Center for Pædagogik, Nykøbing F., Professionshøjskolen Absalon
Rakel Blöndal Sveinsdóttir Toubro, Center for Pædagogik, Pædagoguddannelsen, Nykøbing F, PH Absalon
Anders Thomsen, center for socialt arbejde og forvaltning, Administrationsbacheloruddannelsen, PH Absalon
Mette Højby Germansen, Center for pædagogik, Professionshøjskolen Absalon
Bente Møller-Jensen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen, Nykøbing F., Professionshøjsk. Absalon
Judi Bjørling Konsulent, Center for sygepleje, Holbæk, Professionshøjskolen Absalon
Neija Emilie Hansen, Center for pædagogik, Pædagoguddannelsen Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Carsten Juul Jensen, Center Sygepleje Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Niels Grandal, Center for Pædagogik, Professionshøjskolen Absalon
Kamilla Petschnig, Center for Sygepleje, Holbæk, Professionshøjskolen Absalon
Mette West Gajhede, Center for Sygepleje, Holbæk, Professionshøjskolen Absalon
Jannie Hother Rasmussen, CSY Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Kit Stender Petersen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Anders Vestergaard Thomsen, Center for skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Dorrit Hansen, Center for skole og Læring, Absalon, Professionshøjskolen Absalon
Søren Hattesen Balle, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Merete Olsen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Charlotte Andersen, Center for skole og læring, Professionshøjskole Absalon
Simon Thamdrup Jensen, Center for skole og læring, professionshøjskolen Absalon
Per Michael Pedersen, Center for skole og læring, professionshøjskolen Absalon
Jørgen Haagen Petersen, Center for skole og læring. Professionshøjskolen Absalon
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Susanne Routh Esmer, center for skole og læring, Professionshøskolen Absalon.
Britt Due Tiemensma, Center for skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Thomas Thomsen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Anne-Louise Markussen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Kirsten Bech Feddersen, Center for skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Rasmus Leth Jørnø, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Dorte Tovgaard. Center for skole og læring. Professionshøjskolen Absalon
Bettina Buch, docent, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Jonatan Kolding Karnøe, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Pernille Lomholt Christensen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Anette Møller Hansen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Simon Renault, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Susanne Tønneskov Hansen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Lene Kofoed Rasmussen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Yvonne Hejselbæk Roug-Andersen, Center for Skole og læring, Læreruddannelsen PH Absalon
Marie Bloch Jespersen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Trine Skov Jensen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Dorte Palm, Center for skole og Læring, Vordingborg, Professionshøjskolen Absalon
Lars Bretlau, Vikar, Læreruddannelsen, Institut for Læreruddannelse, Det Lærerfaglige Fakultet, PHA
Stine Helms, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Susanne Roesdahl, Center for Skole og Læring, Vordingborg, Professionshøjskolen Absalon
Anne Mette Hald, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Jens Madsen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Petra Klimaszyk, Center for skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Randi Skovbjerg Sarp, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Lenette Jegsen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Anne Skriver Knudsen, Center for skole og læring, Roskilde, Professionshøjskolen Absalon
Finn Peter Aarup, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Daniel Ingvorsen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Charlotte Andersen, Center for skole og læring, Professionshøjskole Absalon
Heidi Kristiansen, Center for skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Kasper Gade, Center for Skole og læring, Professionshøjskolen Absalon
Karl-Otto Nymark Markussen, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Torben Sebro, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Rikke Klith Jensen, Center for Pædagogik, Slagelse, Professionshøjskolen Absalon
Malis Ravn, Center for Skole og Læring, Professionshøjskolen Absalon
Dorte Vang Eggersen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Birte Debel, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Else Skibsted, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Pernille Ladegaard Pedersen Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Bitten Blaabjerg, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Mikkel Wiskerchen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Morten Hagstrup Gustenhoff, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Nadia Møller Christiansen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
UFU, Alm.del - 2019-20 - Bilag 134: Henvendelse af 10/6-20 fra 850 UC-ansatte lektorer og adjunkter om at hospitalsoverlæger nu degraderes til reservelæger, hvis de skifter hospital
Karen Lassen Bruntt, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Anne Meulengracht, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Peter Hougaard Madsen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Mette Vedsgaard Christensen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Lise Dausen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Tine Kirkegaard Jensen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Elisabeth Halse, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Dorthe Christensen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Line Møller Daugaard, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Leif Vibild Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Anne Bock
læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Helle Vilain Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Lise Andersen Réol, VIA UC, læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Martin Elmbæk Knudsen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Lisbet Hastrup Clausen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Solveig Troelsen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Susanne Storm, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Sine Duedahl Lauridsen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
René Løffgren Christoffersen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Jesper Garsdal, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Benny Bang Carlsen, VIA University College
Harald Brandt, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College.
Matilde Stenhøj Madsen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Leif Brondbjerg, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Torben Bjerre, læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Thomas Rytter Jensen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Helle Bonderup, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Lise Majgaard Mortensen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Rune Christiansen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Pernille Ulla Andersen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Raffaele Brahe-Orlandi, Læreruddannelsen, VIA University College
Heidie Clemens, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Grete Dolmer, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Uffe Holmsgaard Eriksen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Johannes Adamsen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Ella Jørgensen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Kari Lyngholm Thomsen, Læreruddannelsen i Aarhus, VIA University College
Søren Iversen Hansen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Erik Heiberg Lyhne
Lektor, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Birgit Nielsen, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College
Henning Westphael, Læreruddannelsen i Århus, VIA University College