Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 660

Kan ministeren oplyse, om de sammenhænge mellem ændringer i takst og trafikomfang, som Sund & Bælt fremfører på egen hjemmeside den 27. marts 2018 i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse”, er baseret på trafikantanalyser foretaget i Femern Bælt-korridoren? I benægtende fald, hvilke analyser af trafikanters reaktion på prisændringer ligger så til grund for de oplyste sammenhænge?
Dato: 13-06-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: faste forbindelser

Endeligt svar

Dokumentdato: 31-08-2018
Modtaget: 31-08-2018
Omdelt: 31-08-2018

Svar på TRU alm. del - spm. 660 om ministeren kan oplyse, om de sammenhænge mellem ændringer i takst og trafikomfang, som Sund & Bælt fremfører på egen hjemmeside den 27. marts 2018 i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse”, er baseret på trafikantanalyser foretaget i Femern Bælt-korridoren, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Besvarelse af spørgsmål 660 fra TRU (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 11-07-2018
Modtaget: 11-07-2018
Omdelt: 11-07-2018

TRU alm. del - foreløbigt svar på spm. 660 om ministeren kan oplyse, om de sammenhænge mellem ændringer i takst og trafikomfang, som Sund & Bælt fremfører på egen hjemmeside den 27. marts 2018 i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse”, er baseret på trafikantanalyser foretaget i Femern Bælt-korridoren, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Foreløbigt svar på TRU spm. 660 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 13-06-2018
Modtaget: 13-06-2018
Omdelt: 13-06-2018

Spm. om ministeren kan oplyse, om de sammenhænge mellem ændringer i takst og trafikomfang, som Sund & Bælt fremfører på egen hjemmeside den 27. marts 2018 i artiklen ”Differentierede takster på den kommende Femern-forbindelse”, er baseret på trafikantanalyser foretaget i Femern Bælt-korridoren, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version