Transport-, Bygnings- og Boligudvalget (TRU) Alm. del

Samling: 2017-18

Spørgsmål 521

Vil ministeren oplyse, hvorfor det af svar på FIU alm. del spm. 214 fremgår, at det er forligskredsen bag ”En Grøn Transportpolitik” fra 2009, der skal træffe en ny beslutning i sagen om hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense, når opgraderingen allerede var en del af aftalen, da den blev indgået i 2009?
Dato: 06-04-2018
Status: Endeligt besvaret
Emne: jernbaneinfrastruktur

Endeligt svar

Dokumentdato: 23-05-2018
Modtaget: 23-05-2018
Omdelt: 23-05-2018

Svar på TRU alm. del - spm. 521 om, hvorfor det af svar på FIU alm. del spm. 214 fremgår, at det er forligskredsen bag ”En Grøn Transportpolitik” fra 2009, der skal træffe en ny beslutning i sagen om hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense, når opgraderingen allerede var en del af aftalen, da den blev indgået i 2009, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Svar på TRU spm. 521 (pdf-version)
Html-version

Foreløbigt svar

Dokumentdato: 04-05-2018
Modtaget: 04-05-2018
Omdelt: 04-05-2018

Foreløbigt svar på TRU alm. del - spm. 521 om, hvorfor det af svar på FIU alm. del spm. 214 fremgår, at det er forligskredsen bag ”En Grøn Transportpolitik” fra 2009, der skal træffe en ny beslutning i sagen om hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense, når opgraderingen allerede var en del af aftalen, da den blev indgået i 2009, fra transport-, bygnings- og boligministeren

Foreløbigt svar på TRU spm. 521 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 06-04-2018
Modtaget: 06-04-2018
Omdelt: 06-04-2018

Spm. om, hvorfor det af svar på FIU alm. del spm. 214 fremgår, at det er forligskredsen bag ”En Grøn Transportpolitik” fra 2009, der skal træffe en ny beslutning i sagen om hastighedsopgraderingen mellem Ringsted og Odense, når opgraderingen allerede var en del af aftalen, da den blev indgået i 2009, til transport-, bygnings- og boligministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version