Sundheds- og Ældreudvalget 2017-18
SUU Alm.del
Offentligt
1871226_0001.png
Bilag 1: Sundhedsstyrelsens faglige begrundelser for afslag til ansøgende kommuner til puljen for praksisnært kompetenceløft i
kommuner og regioner:
Kommune
Høje Taastrup
Kommune
Begrundelse
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projektet/initiativet,
kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes kompetenceløftet kan blive implemente-
ret forankret i organisationen på lang sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/prak-
sisnær læring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, I hvilken grad der er opstillet klare mål for projektet/initiativet,
kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at der sikres sammenhæng til tidligere/igangvæ-
rende kompetenceløft på demensområdet og at kompetenceløftet hænger sammen med andre relevante strategiske indsatser.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes kompetenceløftet kan blive implementeret forankret
i organisationen på lang sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og forankret i or-
ganisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad organisationens behov for kompeten-
celøft er sandsynliggjort, og at kompetenceløftet vil styrke demensindsatsen til gavn for mennesket med demens og de pårø-
rende.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne vedrørende beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Holstebro Kommune
Brønderslev Kommune
Haderslev Kommune
Næstved Kommune
(ansøgning 2)
Stevns Kommune
Lolland Kommune
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0002.png
Side 2
Hvidovre Kommune
Odder Kommune
Randers Kommune,
Sundhed og omsorg
Vallensbæk Kommune
Kolding Kommune
Faaborg-Midtfyn
Kommune
Glostrup Kommune
Helsingør Kommune
Hedensted Kommune
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes kompetenceløftet kan blive implemente-
ret forankret i organisationen på lang sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/prak-
sisnær læring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem strategisk forankring.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og forankret i or-
ganisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad ansøger har sandsynliggjort organisa-
tionens behov for kompetenceløft, og at kompetenceløftet vil styrke demensindsatsen til gavn for mennesket med demens og
de pårørende
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og forankret i or-
ganisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes ansøger har sandsynliggjort, at der sikres
sammenhæng til tidligere/igangværende kompetenceløft på demensområdet, og at kompetenceløftet hænger sammen med an-
dre relevante strategiske indsatser.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad ansøger har sandsynliggjort, at kompetenceløftet
kan blive implementeret og forankret i organisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Side 2
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0003.png
Side 3
Fredericia Kommune
(ansøgning 2)
Gladsaxe Kommune,
Seniorcenter Rosenlund
Næstved Kommune
(ansøgning 1)
Ringkøbing-Skjern
Kommune
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at ansøger har sandsynliggjort, at kompetenceløftet
kan blive implementeret og forankret i organisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring
og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring
og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projektet/initiativet,
kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at organisationens behov for kompetenceløft er
sandsynliggjort, og at kompetenceløftet vil styrke demensindsatsen til gavn for mennesker med demens og de pårørende.
Skive Kommune
Vordingborg Kommune
Thisted Kommune
(ansøgning 1)
Thisted Kommune
(ansøgning 2)
Side 3
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0004.png
Side 4
Allerød Kommune,
Allerød Plejecenter
Faxe Kommune
Gribskov Kommune
Hillerød Kommune
Rudersdal Kommune
Syddjurs Kommune
Tønder Kommune
Vesthimmerlands
Kommune
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og for-
ankret i organisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, organisationens behov for kompetenceløft er sand-
synliggjort, og at kompetenceløftet vil styrke demensindsatsen til gavn for mennesker med demens og de pårørende.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen, samt krite-
rier for at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implemen-
teret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring og
refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldes.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Side 4
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0005.png
Side 5
Lemvig Kommune
Skanderborg Kommune
(Landsbyen Sølund)
Slagelse Kommune
Vejle Kommune
Viborg Kommune
Frederikshavn
Kommune
Morsø Kommune
Vejen Kommune
Fanø Kommune
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring
og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for organisationens behov for kompetenceløft.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projektet/initiativet,
kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for målbeskrivelse og evaluering.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse sammenlignet med andre projekter.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne, for at kompetenceløftet kan blive implementeret og forankret i or-
ganisationen på langt sigt.
Side 5
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0006.png
Side 6
Frederikssund
Kommune
Herning Kommune
(ansøgning 1)
Hjørring Kommune
(ansøgning 3)
Kalundborg Kommune
Rebild Kommune
Rødovre Kommune
Bornholms
Regionskommune
Dragør Kommune
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og forankret i or-
ganisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gennem faglig
ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af mål for og evaluering af indsatsen.
Set i forhold til det samlede ansøgerfelt vurderes ansøgningen endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes
forankring og implementering sikres.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring
og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem ledelse og strategisk forankring.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse samt krav til målopfyldelse og evaluering.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og forankret i or-
ganisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at der er sandsynliggjort, at der sikres sammenhæng
til tidligere/igangværende kompetenceløft på demensområdet, og at kompetenceløftet hænger sammen med andre relevante
strategiske indsatser.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og for-
ankret i organisationen på langt sigt.
Side 6
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0007.png
Side 7
Fredensborg Kommune
(ansøgning 1)
Fredericia Kommune
(ansøgning 1)
Lejre Kommune
Gentofte Kommune
Halsnæs Kommune
Tårnby Kommune
Favrskov Kommune
Ringsted Kommune
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og for-
ankret i organisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse og strategisk forankring.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen samt krite-
rier for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implemen-
teret i de daglige arbejdsgange..
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for målbeskrivelse samt kriterierne for, hvorledes for-
ankring og implementering sikres gennem faglig ledelse og strategisk forankring, sammenlignet med andre projekter.
Side 7
SUU, Alm.del - 2017-18 - Endeligt svar på spørgsmål 597: Spm. om en geografisk oversigt over, hvordan kompetencemidlerne fra demenshandlingsplanen er blevet udmøntet, til sundhedsministeren og ældreministeren
1871226_0008.png
Side 8
Frederiksberg
Kommune
Hjørring Kommune
(ansøgning 1)
Hjørring Kommune
(ansøgning 2)
Køge Kommune
Gladsaxe Kommune,
Center
Egegården/Møllegården
Fredensborg Kommune
(ansøgning 2)
Herning Kommune
(ansøgning 2)
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og for-
ankret i organisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at kompetenceløftet kan blive implementeret og for-
ankret i organisationen på langt sigt.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for beskrivelse af behovet for kompetenceudviklingen samt krite-
rier for, at kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implemen-
teret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, i hvilken grad der er opstillet klare mål for projek-
tet/initiativet, kriterier for hvornår disse er opfyldt, samt hvordan målopfyldelsen opfyldelses.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, at organisationens behov for kompetenceløft er
sandsynliggjort og at kompetenceløftet vil styrke demensindsatsen til gavn for mennesket med demens og de pårørende.
Ansøgningen vurderes i mindre grad at leve op til kriterierne for, om kompetenceudviklingen gennem transfer/praksisnær læ-
ring og refleksion kan omsættes i praksis og blive implementeret i de daglige arbejdsgange.
Ansøgningen vurderes endvidere i mindre grad at leve op til kriterierne for, hvorledes forankring og implementering sikres gen-
nem faglig ledelse.
Side 8