Fra:
Sendt:
28. november 2017 20:28
Til:
Emne:
Svar på partshøring af den 21.11.2017
Prioritet:
Høj
Kære Trafik-, Bygge og Boligstyrelse
Hermed mine svar på partshøring.
Kære Ole Birk Olesen dette er dit ansvar hvad Trafik-, Bygge og Boligstyrelsen gør her!
Sagen vedrører min kørsel uden dødmand i min 10 T Jølemo den 19.09.2017
Banedanmark har afholdt samtale med mig, og de har truffet en afgørelse hvori de bla. IKKE vurderer der har
været nogen “direkte og aktuel risiko for alvorlig fare" ved hvad jeg har gjort.
Endvidere mener Banedanmark, at det er et meget vidtgående skridt at fratage kompetencen fra en person, der
ernærer sig ved at arbejde på jernbanen, særligt når der ikke ses en dokumenteret gentagelseshistorik for
manglende sikkerhedsbevidsthed.
Derfor undrer det meget, at Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen farer i den anden grøft og via evt. politianmeldelse
vil søge, at fratage mig retten til i det hele taget at udføre sikkerhedsklassificerede funktioner ved jernbanen.
Særligt med tanke på, at der skulle have været umiddelbar fare for tab af bevidsthed, ildebefindende eller
hjerteanfald for, at Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens syn på, at jeg ved gerningen har været til direkte risiko for
fare.
Historisk er det jo nu dokumenteret, at jeg ikke var i fare for tab af bevidsthed, ildebefindende eller hjerteanfald.
I fremsender derfor anbefalet brev som understreger sagens alvor og jeres højt prioriterede sagsbehandling.
Sammen med Banedanmarks afgørelse for hhv. Undertegnede og for RAVN Bane 2016 ApS er der en mail hvori
Jesper Clemmensen orienterer Leif Funch og Camilla Bruun Djarnis om en mail jeg har sendt til Banedanmark.
Heri beretter jeg hvorfor jeg ikke har tillid til Banedanmarks uvildighed.
Tidligere har interne aktindsigter i mails fra bla. Niels Kristian Lundberg Jensen fra Banedanmark vist en adfærd
hvori der opfordres til, at “man skal finde alt frem man har på undertegnede”.
Sammensætningen af jeres anbefalede brev leder tankerne hen på en lignende adfærd.
For en stakkels Lokomotivfører fra DSB med de næsten samme 4 cifre til slut som jeg selv har er blevet blandet
ind i det her..
To af hans sager har i sendt med i jeres anbefalede brev. Dette sammenfald kan IKKE ignoreres!
Såvidt jeg er orienteret er synergi sager fortrolige, og det er forbundet med strafansvar, at afsløre indholdet af
disse sager.
Derfor tænker man hvordan det kan ske, at to synergi sager omhandlende en Lokomotivfører fra DSB kan komme
med i et anbefalet brev til undertegnede.
Lige indtil man ser sammenfaldet imellem de sidste 4 cifre i CPR nummeret.
Da jeg IKKE vil distribuere fortroligt materiale vil jeg i stedet illustrere med et eksempel hvor kun 6 og 8 er de
rigtige tal.
2679
2879