Fra:
Sendt:
4. august 2018 18:22
Emne:
Diskrimination, sammensværgelse og embedsmisbrug er bare hverdag i staten
Prioritet:
Høj
Jeg vil gerne have, at Ordførerene ser hvordan Transport-, Bygnings- og Boligministeriet instruerede
Banedanmark i IKKE, at svare på mine henvendelser!
Jeg har ikke opdaget det hele endnu.
Men hvem i Transport-, Bygnings- og Boligministeriet instruerer Banedanmark i forbigåelse af klager?
Jeg er rystet for med de seneste afsløringer kan det nu dokumenteres, at Banedanmark, Trafik-, Bygge- og
Boligstyrelsen og Transport-, Bygnings- og Boligministeriet alle deltager i, at forsinke, hindre opklaring og
hindre sagsbehandling når det kommer til undertegnede.
Dette er klar og tydelig diskrimination af mig som person.
Set i lyset af de klare afgørelser Transport-, Bygnings- og Boligministeriet har truffet imod hhv
Banedanmark og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hhv den 16.09.2009, 11.02.2015 og 16.07.2018 er det nu
dokumenteret, at en personkreds på tværs af disse tre organisationer samarbejder for, at ramme
undertegnede med alle midler.
Først har en stab af ansatte i Banedanmark på foranledning af et had Niels Kristian Lundberg
Jensen har haft til undertegnede søgt, at fratage mig alle kompetencer.
Siden har det givet bagslag med afgørelsen den 16.09.2010 hvorefter ledelsen i Banedanmark har
kastet sig ind i kampen.
Dette så man med mailen fra Michael Borre den 31.01.2014 hvori han sortlistede undertegnede.
Den 26.06.2014 annullerede Banedanmark så 10 Lokomotivførercertifikater.
Den 11.02.2015 afgjorde Transport-, Bygnings- og Boligministeriet så, at dette heller ikke var
lovligt.
Da Banedanmark tilsyneladende ikke kunne udslette undertegnede selv så tog Trafik-, Bygge- og
Boligstyrelsen over med deres afgørelse den 07.02.2018 hvor de ignorerede, at der i den relevante
BEK ikke var bestemmelser de kunne anvende til, at fratage mig kompetencer som Kørelærer. Der
ligger da også en mail fra Trafikinspektør i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen Jesper
Clemmensen(ven af Niels Kristian Lundberg Jensen) som presser på for handling.
Nej dette stoppede dem ikke så de greb til hvad de selv beskrev som uskrevne regler i deres iver
for, at tilbagekalde min Kørelærerkompetence.
Den 16.07.2018 traf Transport-, Bygnings- og Boligministeriet afgørelse om, at Trafik-, Bygge- og
Boligstyrelsens afgørelse den 07.02.2018 var ugyldig.
Netop nu har Banedanmark forlangt, at rutinekørsel ikke kan finde sted i spærret spor. Problemet
er dog, at dette ikke fremgår nogen steder af deres egne retningslinjer. Dog anser de det som en
detalje om det står i reglerne eller ej, for de stiller fortsat kravene til undertegnede. Og UHJEMLEDE
krav er altså roden til alt ondt.
Jeg hæfter mig ved, at Transport-, Bygnings- og Boligministeriet i afgørelserne den 16.09.2010 hhv
11.02.2015 uden at være spurgt afviser, at der har været tab som følge af Banedanmarks handlinger.
Denne udtalelsen har Transport-, Bygnings- og Boligministeriet dog ikke med i deres afgørelse den
16.07.2018.