søndag den 15. juli 2018 kl. 21.15.45 Centraleuropæisk sommer<d
Emne:
SV: Vedr. mail af 21.6.2018
Dato:
onsdag den 11. juli 2018 kl. 16.32.42 Centraleuropæisk sommer@d
Fra:
Til:
Kære Jesper,
Selv tak, godt at du kunne bruge svaret.
Vi er blevet opmærksomme på, at formuleringen vedr. ru@nekørsel kan gøres mere tydelig end ”reel
fremføring”. Det bliver ændret i forbindelse med den igangværende revision.
Med venlig hilsen
Lauge Køcks Philipsen
Sektionschef sikkerhedsuddannelser
Banedanmark
HR / Organisationsudvikling
Amerika Plads 15
2100 København Ø
M: +45 2752 1161
www.banedanmark.dk
Tænk på miljøet, behøver du at printe denne mail?
Sendt: 11. juli 2018 11:36
Emne: Re: Vedr. mail af 21.6.2018
Kære Lauge
Du beskriver det rig@g godt og det giver rig@g god mening.
Så mange tak for det.
Jeg har da også fulgt Banedanmarks anvisninger om ru@nekørsel.
Dog vil jeg fortsat fastholde, at kravet @l, at ru@nekørsel ikke omfa\er kørsel i “afspærret spor” (defini@on
fra BEK nr. 1212 af 26/11.2017) ikke er beskrevet i jeres Retningslinjer for erhvervelse samt vedligehold af
infrastruktur.
Når det ikke står nogen steder bliver det håndteret som om det er kotume.
Og fremadre\et mener jeg, at i er bedst tjent med, at få en dække de passage hvor det defineres hvilke
former for kørsel der accepteres som ru@nekørsel ind i Retningslinjer for erhvervelse samt vedligehold af
infrastruktur.
Med venlig hilsen
Kind regards
Mit Freundlichen Grüßen
Jesper Ravn
Adm. Direktør
RAVN Bane ApS
Roholmsvej 12F
Page 1 of 3