Fra:
Sendt:
7. juni 2018 18:23
Til:
Emne:
Vedr. jeres tidstrækkeri
Prioritet:
Høj
Kære Transport-, Bygnings- og Boligminister
Jeg har gennemskuet jer!
Det jeg nu beskriver er i udmærket klar over!
Det er helt bevidst fra jeres side, at i trækker tiden.
Og formålet er, at ramme mig.
Hvordan kan i ellers retfærdiggøre 4 måneders svartid på en meget tydelig sag hvor to af jeres enheder træffer
modsatrettede afgørelser med den samme lovgivning.
Den som trækker til min fordel har endda lavet en grundig undersøgelse.
Det har den anden på ingen måde
Jeg klagede den 7. Februar over en afgørelse hvor Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen fratog mig min
Kørelærerkompetence.
Når i læser denne mail siger datoen den 7. Juni.
Dermed er der passeret 4 måneder hvor jeg IKKE har kunnet venligeholde min Kørelærerkompetence.
Så gæt om jeg så har den længere?
Vi er tilbage ved den ulovlige fratagelse af certifikater.
Her trak man også tiden og endte med, at måtte betale for generhvervelsen.
En tilføjelse til sagen om min Kørelærerkompetence er vedr Jesper Clemmensen.
I ved ham som videresendte Banedanmarks afgørelse som IKKE fratog mig noget med en kritik af manglende
handling og opfordring til hård handling.
Jesper Clemmensen som jo er Stationsbestyrer fra Frederecia ligesom Niels K.
Jesper Clemmensen som jo er SR Lærer fra Frederecia ligesom Niels K.
Jesper Clemmensen som privat er venner med Niels K.
Han har også en tidligere kollega fra DSB Kim Kromann som var ude i nogle år og som så kom tilbage.
Han ville gerne være Kørelærer, så han gik igennem grunduddannelsen og efter kun 2 år blev han Kørelærer.
Nu sagde den gamle BEK nr 1029, at man skulle have mindst 3 års sammenhængende rutine.
Og den nye BEK nr 1213 siger mindst 4 års erfaring ud af de seneste 5 år.
Men det er jo ikke noget problem når man er inde i varmen hos Jesper Clemmensen!
Jeg har fra flere af de jernbaneentreprenører som har eget sikkerhedscertifikat, at Trafik-, Bygge- og
Boligstyrelsen slet ikke har beføjelser til, at fratage nogen uddannelser overhovedet.
Kun såfremt de politianmelder sikkerhedsbrister som er tilpas alvorlige. I disse tilfælde kan en Dommer
tilbagekalde certifikater hos en Lokomotivfører!
Da det er bevist, at Banedanmark, Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen sammen med Transport-, Bygnings- og
Boligministeriet alle i skøn koordineret indsats søger, at bekæmpe undertegnede med alle midler, hvem har så
udstedt ordren til dette?