“High five til Passagerpulsen”
Passagerernes stemme
”Passagerpulsen skaber opmærksomhed om problemerne med togtrafikken.
Uden opmærksomhed kommer der aldrig politisk vilje til at gøre
noget ved de underliggende problemer …”
Anne, passager
”SÅDAN – I følger også op på, hvad der er aftalt.
Det er et engagement, jeg kan lide. High five til Passagerpulsen.”
kommentar fra passager på Facebook
”… I har bestemt været en hjælp for os ift. brugertest af DOT-hjemmesiden.
På baggrund af jer fik vi nogle rigtig gode emner ind, og kunne få gennemført en god brugertest,
hvor der var nogle gode opdagelser, som har skullet rettes til. (…) Vi fik faktisk nogle uhørt
engagerede kunder ind, hvoraf flere nævnte at gavekortet var overflødigt for dem og vi var
meget velkomne til at kontakte dem igen senere. Jeg kan ikke mindes at have oplevet sådan
et engagement før. (…) Vi kunne måske godt have skaffet kunder via Epinion, Megafon eller
lignende, men jeg tror det havde været en anden slags. ”
Henrik Krøyer, tidl. webredaktør hos DOT
1