Transport-, Bygnings- og Boligudvalget 2017-18
TRU Alm.del Bilag 167
Offentligt
1854330_0001.png
Fra:
Jesper Ravn [mailto:[email protected]]
Sendt:
7. februar 2018 18:19
Til:
[email protected]
Emne:
Klage over Afgørelse fra Trafik-, ByggeJesper Ravnv07022018
Prioritet:
Høj
Kære Transport-, Bygnings- og Boligministerie
Hermed klager jeg over Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens afgørelse
Afgørelsen er helt tydeligt en fortsætning af den MO(Modus Operante/Fremgangsmetode) som er startet af
Banedanmark og fortsat af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.
MO har været fratagelse af samtlige kompetencer af Banedanmark Trafiksikkerhed i 2009.
Det har været uhjemlede krav sendt af Lizette Jensen den 10.10.2013 (Niels Kristian Lundberg Jensen
var forfatter)
Det har været uhjemlede krav gentaget af Lone Gregersen 11.10.2013 (Niels Kristian Lundberg Jensen
var forfatter)
Det har været tilfældig udtagelse til stikprøvekontrol adskillige gange i
-2014, og Hvor det er
dokumenteret, at Lone Gregersen løj om, at Banedanmark havde kontakte alle Lokomotivførere fra
samme hold som jeg gik på.
Det har været Sortlistningen af Produktionsdirektør Michael Borre den 31.01.2014 på mail.
Det har været fratagelsen af 10 Lokomotivførercertifikater ulovligt af Annegrethe Pedersen den
26.06.2014 (Niels Kristian Lundberg Jensen var forfatter)
Det har været en ufattelig lang sagsbehandling af Banedanmark hvor den første aktindsigt i interne
emails tog 19 måneder og yderligere et utal af gange.
Det har været en ufattelig lang sagsbehandling af Transport-, Bygnings- og Boligministeriet af adskillige
omgange.
Det har været en meget langvarig sagsbehandling af Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen i denne sag.
Det har været det faktum, at Banedanmark allerede har truffet en afgørelse for mig hvor man har
udstedt en Advarsel, så hvorfor åbner Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen en sag hvor man meddeler, at
min handling nu modsat Banedanmarks undersøgelser HAR været til stor fare, og hvor man vil forsøge,
at fratage mig Lokomotivførerlicens, Lokomotivførercertifikat, Kørelærerkompetence samt, at via en
Politianmeldelse frakende mig retten til, at levere sikkerhedsklassificeret arbejde ved jernbanen.
I skrivende stund er jeg hindret i, at arbejde.
Hver nat mister jeg 20.000 kr da FC ikke tillader undertegnede at køre jf. SR §71.
Argumentet er, at de er overbebyrdede, men jeg er vidende om, at alle andre kører uhindret jf SR §71 herunder
Banedanmark selv, Arkil, Strukton, Malus, Aarsleff Rail.
Dette er endnu en tydelig diskrimination!
Hvornår mener Transport-, Bygnings- og Boligministeriet, at jeg har været udsat for tilstrækkelig modgang og
chikane fra Banedanmark og Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen?
Der er helt klart tale om en engangsforseelse der som minimum er forårsaget af den enorme stress som har
ramt mig grundet den alvorlige sag jeg dagligt kæmper.
Jeg har beviseligt IKKE nogen dårlig sikkerhedsmæssig holdning hvilket Banedanmark også er enig med mig i
jf
afgørelsen af den 08.11.2017
TRU, Alm.del - 2017-18 - Bilag 167: Henvendelse af 7/2-18 vedrørende Banedanmark, fra Jesper Ravn
1854330_0002.png
Min fremtid er ikke alene afhængig af min Lokomotivfører kompetence, den var i høj grad afhængig af min
Kørelærerkompetence, og den er med Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens stærkt skærpede krav til entreprenørere
som vi er i processen med, at blive godkendt under helt essentiel for overlevelsen og forretningsgrundlaget.
Uden min Kørelærerkompetence har jeg ingen måde hvorpå jeg kan vedligeholde min egen
Lokomotivførerkompetence uden anseelige omkostninger.
Tilbagekaldelsen af Kørelærer er ligeledes diskriminerende.
Om det kommer fra Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen eller Banedanmark ved jeg ikke, men jeg har bla. Kendskab
til en anden af Banedanmarks Kørelærere som kørte forbi et signal og afsporede hvorefter han forlod
gerningsstedet. Denne Kørelærer er fortsat Kørelærer den dag i dag, og derfor kan hverken Banedanmark eller
Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen sandfærdigt påstå, at det er proportionelt hvad der foregår!
Helt overordnet vil jeg spørge Transport-, Bygnings- og Boligministeriet, om hvor meget i mener en almindelig
Borger skal kunne udsættes for før han knækker ?
Og da det hele under Transport-, Bygnings- og Boligministeriets tilsynspligt får lov til at fortsætte, hvilke
forventninger har Transport-, Bygnings- og Boligministeriet til den holdbarhed jeg har?
Såfremt dette får lov til at fortsætte, så vil dette påvirke mit helbred betydeligt.
Kan jeg ikke længere bestå Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens helbredskrav, så kan jeg ikke udføre nogen af de
sikkerhedshverv jeg bestrider nu, og som er forudsætningen for min overlevelse.
Det aktuelle ufrivillige produktionsstop hvor min kunde er irriteret har indtil nu kostet mig 240.000. Det tikker
der ud af med 20.000 kr tabt pr nat og med høj risiko for, at min kunde tvinges til, at gå til en af mine
konkurrenter. Dette har konsekvenser bagud hvor jeg aktuelt er i høj risiko for, at miste mit og min families
hjem.
I kan spørge alle på jernbanen og de vil fortælle, at Jesper Ravn er sortlistet.
Jeg er tilsyneladende blevet godkendt som permanent mål for alle der har lyst.
Med venlig hilsen
Kind regards
Mit Freundlichen Grüßen
Jesper Ravn
Adm. Direktør
RAVN Bane II IVS
Roholmsvej 12F
2620 Albertslund
Tel: +45 3111 6660
Dir: +45 3111 6666
www.ravn-bane.dk
[email protected]