Spørgsmål til survey i ”Brugerundersøgelse 2017”
<1,2,3,4,5,6>
<7> Hvorfor denne undersøgelse?
Arbejdstilsynet har en stor viden om, hvordan man sikrer et godt arbejdsmiljø. Den viden ønsker Arbejdstilsynet at
målrette og formidle, så den møder jeres behov og kan støtte jer i at sikre et godt arbejdsmiljø.
Denne spørgeskemaundersøgelse har til formål at give Arbejdstilsynet viden om danske virksomheders behov og
udfordringer på arbejdsmiljøområdet og om jeres oplevelse af Arbejdstilsynets tilsyn og support i 2017.
Konsulentvirksomheden CapaHouse, der rådgiver Arbejdstilsynet og gennemfører denne analyse, garanterer
deltagerne fuld anonymitet i undersøgelsen.
<8> Indledningsvis vil vi gerne vide, hvilken rolle du varetager i virksomheden?
Ledelses-repræsentant
Medarbejder-repræsentant
Oplevelse og udbytte af Arbejdstilsynets tilsynsbesøg
<Kun RT>
<A9> Som udgangspunkt tager Arbejdstilsynet kontakt til virksomhedens hovedafdeling minimum en
måned før et tilsynsbesøg.
Fik I besked om, at Arbejdstilsynet ville komme på besøg, inden de mødte op?
<Kun RT>
Ja
Nej
<Gå til 12>
Ved ikke
<Gå til 12>
<A10> Fik henvendelsen fra Arbejdstilsynet jer til at søge ekstra arbejdsmiljøinformation inden besøget?
<mulighed for flere samtidige svar>
Nej - vi søgte ikke mere viden
Ja - vi kontaktede Arbejdstilsynet
Ja - vi besøgte hjemmesiden www.arbejdstilsynet.dk
Ja - vi trak på nogle interne videnspersoner
Ja - vi kontaktede andre arbejdsmiljøaktører
Spm. nr. der starter med ”A” udsendes lige efter afsluttet tilsynsbesøg og med ”B” tidligst 3 mdr. efter tilsyn (fokus på henholdsvis
”Opfattelse” af tilsyn og ”Effekt” af tilsyn)
12/01 2017
CapaHouse
1