L 40 Forslag til lov om markedsføring.

Af: Erhvervs- og vækstminister Troels Lund Poulsen (V)
Udvalg: Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget
Samling: 2016-17
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 26

Kan ministeren bekræfte, at den foreslåede udvidelse af området for forretningsdrivende reklamemails til forbrugerne vil favorisere forretningsdrivende med mange produktkategorier på bekostning af mindre detailforretninger med få produktkategorier, og at det medfører en konkurrencemæssig udsættelse af de små detailforretninger?
Dato: 13-01-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: handel og eksport

Endeligt svar

Dokumentdato: 20-01-2017
Modtaget: 20-01-2017
Omdelt: 20-01-2017

L 40 - svar på spm. 26 om ministeren kan bekræfte, at den foreslåede udvidelse af området for forretningsdrivende reklamemails til forbrugerne vil favorisere forretningsdrivende med mange produktkategorier på bekostning af mindre detailforretninger med få produktkategorier, fra erhvervsministeren

L 40 - Svar på spm. 26 (pdf-version)
Html-version
L 40 - Svar på spm. 26 - Bilag 1 (pdf-version)
Html-version
L 40 - Svar på spm. 26 - Bilag 2 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 13-01-2017
Modtaget: 13-01-2017
Omdelt: 13-01-2017

Spm. om ministeren kan bekræfte, at den foreslåede udvidelse af området for forretningsdrivende reklamemails til forbrugerne vil favorisere forretningsdrivende med mange produktkategorier på bekostning af mindre detailforretninger med få produktkategorier, til erhvervsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version