L 40 Forslag til lov om markedsføring.

Af: Erhvervs- og vækstminister Troels Lund Poulsen (V)
Udvalg: Erhvervs-, Vækst- og Eksportudvalget
Samling: 2016-17
Status: Stadfæstet

Spørgsmål 2

Ministeren bedes redegøre for præcis, hvilke konkrete øgede muligheder, forretningsdrivende får til at fremsende reklamemails til forbrugere med indførelsen af § 10, stk. 2, i lovforslaget.
Dato: 14-11-2016
Status: Endeligt besvaret
Emne: handel og eksport

Endeligt svar

Dokumentdato: 15-12-2016
Modtaget: 15-12-2016
Omdelt: 16-12-2016

L 40 - svar på spm. 2 om ministeren vil redegøre for præcis, hvilke konkrete øgede muligheder, forretningsdrivende får til at fremsende reklamemails til forbrugere med indførelsen af § 10, stk. 2, i lovforslaget, fra erhvervsministeren

L 40 - Svar på spm. 2 (pdf-version)
Html-version

Udvalgsspørgsmål

Dokumentdato: 14-11-2016
Modtaget: 14-11-2016
Omdelt: 14-11-2016

Spm. om ministeren vil redegøre for præcis, hvilke konkrete øgede muligheder, forretningsdrivende får til at fremsende reklamemails til forbrugere med indførelsen af § 10, stk. 2, i lovforslaget, til erhvervs- og vækstministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version