Undervisningsudvalget (UNU) Alm. del

Samling: 2016-17

Spørgsmål 183

Vil ministeren kommentere rapporten ”Indeklima i skoler”, Realdania/DTU, 2017, hvori der fremgår forskningsmæssig dokumentation for, at dårligt indeklima har betydning for børns komfort, sundhed og indlæring samt oplysninger om, at der blev målt CO2-koncentration i næsten alle klasselokaler, der overskred den anbefalede grænseværdi på 1000 ppm, og at grænseværdien på 2000 ppm blev overskredet i 7 % af klasseværelsernes brugstid?
Dato: 11-08-2017
Status: Endeligt besvaret
Emne: folkeskolen
Dokumentdato: 05-09-2017
Modtaget: 05-09-2017
Omdelt: 05-09-2017

UNU alm. del - svar på spm. 183 om kommentar til rapporten ”Indeklima i skoler”, Realdania/DTU, 2017, hvori der fremgår forskningsmæssig dokumentation for, at dårligt indeklima har betydning for børns komfort, sundhed og indlæring m.v., fra undervisningsministeren

Svar på UNU alm. del spm (pdf-version)
Html-version
Dokumentdato: 11-08-2017
Modtaget: 11-08-2017
Omdelt: 11-08-2017

Spm. om kommentar til rapporten ”Indeklima i skoler”, Realdania/DTU, 2017, hvori der fremgår forskningsmæssig dokumentation for, at dårligt indeklima har betydning for børns komfort, sundhed og indlæring m.v., til undervisningsministeren

Udvalgsspørgsmål (pdf-version)
Html-version