Fra:
Sendt:
24. maj 2017 21:32
Emne:
2009
Vi er tilbage i 2009 hvor det hele startede!
Kronologisk skete følgende:
. .
9Niels K e er, at det var godt de syltede ig da jeg var i volveret i e sku
el sag
med opkørsel af sporskifte i Farum. Da han her har set på sagen VED han også, at jeg var
på
sidemandsoplæring og, at der derfor IKKE var mit ansvar. Se
002
22.05.2009Willy Nielsen fra ETS slår fast, at det er Michael Baron som har opstillet standssignal stop i
Næstved. Se
004
7. 5.
9Niels K skriver: Det er ed æste gara ti Jesper Rav so har opstillet det sta dssig al
stop . Niels K vil for e
hver pris give mig skylden. Se
004
08.06.2009Michael Baron holder med næb og klør fast i, at det er HAM som har opstillet standssignal
stop i Næstved skriver Niels K, men Kim Larsen presser for, at jeg skal have skylden. Se 005
17.09.2009Jeg arbejdede før jeg havde modtaget mit legitimationskort, men med Helbredsgodkendelse,
Eksamensbevis for SR1 og mail hvori jeg har bekræftelse fra Vagtnetverket på, at jeg arbejder på deres
sikkerhedsgodkendelse.
22.09.2009Niels K afslører hvad det i virkeligheden drejer sig om. Se
AKT-AC 23.09.2009
23.09.2009Allan Corneliussen er med på Niels K´s plan. Se
AKT-AC 23.09.2009
06.10.2009Niels K erkender overfor Allan Corneliussen, at de har arbejdstidsopgørelse for Michael
Baron, og IKKE fra undertegnede. Se
AKT-AC 06.10.2009
09.10.2009Banedanmark fastholder afslag og henviser til to synergier i hhv Farum og Næstved.
15.10.2009Ved samtale med Sektionschef Allan Corneliussen får jeg besked på, at jeg har så dårlig en
sikkerhedsmæssig holdning, at man fra Banedanmarks side er glad for, at man ikke skal se mig på
jernbanen længere. Allan meddeler mig, at jeg fratages samtlige kompetencer i 2 år og, at mit firma
først kan søge om sikkerhedsgodkendelse om minimum 2 år.
18.10.2009Jeg fremsender
Klage over sagsbehandling
efter en weekend med hårdt arbejde.
19.10.2009Niels K skriver til Allan Corneliussen og gentager, at jeg egentlig ikke havde skyld i
Farumsagen, at Michael Baron var den med den grove overtrædelse af arbejdstidsreglerne og, at
Michael Baron burde have haft en advarsel for hans opsætning af standssignal stop på Næstved station.
Se
AKT-NKJ 19.10.2009
20.10.2009Allan Corneliussen sender mig en mail med sikkerhedsgodkendelse af RAVN Banesikkerhed
ApS. Der står også, at jeg har fået samtlige kompetencer tilbage. Han ringer ligeledes til mig 20 min
senere og siger, at jeg godt må gå ud og arbejde FØR jeg modtager mit legitimationskort som i øvrigt er
bestilt til mig.
26.10.2009Der kommer en officiel afgørelse på min klage fra Banedanmark. Se
BDK 2009.10.26 AFG
16.10.2010 TRM træffer afgørelse blot 1 helt år efter! Se
TRM Afgørelse 16.10.2010
Det er derfor endegyldigt dokumenteret, at Banedanmark var fuldt ud klar over, at jeg intet ansvar havde for
noget af det de gav mig skylden for. Men de fratog mig alligevel samtlige kompetencer. Niels K ramte sømmet på
hovedet de
. 9. 9 da ha ude at æv e oge argu e ter skrev,
at det er lidt vigtigt, at vi aftaler
hvordan vi afviser Jesper Ravn´s godkendelse
Der er derfor ikke tale om en fejl som først antaget.
Der er tale om en overlagt og bevidst handling for, at miskredittere undertegnede tilstrækkeligt til, at man kunne
ødelægge min virksomhed og undertegnede!