Fra:
Sendt:
3. april 2017 01:10
Til:
Emne:
Denne skal i svare på!
Kære Ba eda
ark sa t uærlige/uoplyste Mi ister
Jeg ønsker at BÅDE Banedanmark og Transportministeren besvarer samtlige spørgsmål!
Hvordan hænger det sammen med hvad ledelsen i Banedanmark informerer mig om den 20.03.2017, at man
IKKE mener, at jeg har snydt mig til strækninger eller certifikat, når man den 05.10.2013 hvor
Uddannelsesa
svarlige Lars Theodor Vejler skriver, at a bør gøre oget o det faktu , at jeg de
04.10.2013 bestod strækningsprøve på samtlige strækninger?
(spørgsmål 1)
Og hvordan hænger det så sammen med den samlede annullering den 26.06.2014?
(spørgsmål 2)
Og forløbet efterfølgende?
(spørgsmål 3)
Eller hvad med den række af tilfældige stikprøvekontroller jeg blev udvalgt til umiddelbart efter, at Lars Vejler
den 05.10.2013 mente, at man skulle gøre noget Og hvor også Lone Gregersen påstod, at det uddannelseshold
jeg gik på som Lokomotivfører alle var underlagt denne stikprøvekontrol, hvilket jo viste sig at være
løgn?
(spørgsmål 4)
Niels Kristian Lundberg Jensen gik straks nærmest berserk med hans mail den 08.10.2013 hvor han direkte
skriver, at de som følge af deres håndtering må forvente en retssag! ALLE RØDE LAMPER BØR VEL BLINKE NÅR
EN EMBEDSMAND FORVENTER EN RETSSAG?
(spørgsmål 5)
Ligeledes taler ha o , at Bek 5 er udva det og, at e Do
er vil give u derteg ede ret(og det jo er e
fejl).
I øvrigt kan det oplyses, at Niels K nederst i sin mail refererer til sagen i 2009 hvor han ulovligt fratog mig
samtlige kompetencer samt nægtede sikkerhedsgodkendelse af RAVN Banesikkerhed APS, som desværre gik
konkurs som følge af denne hetz i 2012.
Her kommer spørgsmålene som er kritiske der kommer svar på:
Banedanmarks forklaring på hvordan man UNDGÅR tab når en virksomheds kernekompetence ulovligt
fratages 10 Lokomotivførere?
(spørgsmål 6)
Hvordan kan Banedanmark retfærdiggøre nedgørelsen af min person under hele forløbet til trods for, at
man i mail den 05.10.2013 anerkender et højt fagligt niveau hos undertegnede og, at dette
understreges ved det faktum, at jeg nu er blevet Kørelærer for Banedanmark?
(spørgsmål 7)
Vi skal alle dømmes af historien, og her er de valg vi træffe afgørende for hvordan historien dømmer os.
Så jeg vil råde både Banedanmark og Transportministeren til, at kigge indad og svare oprigtigt!
Af hensyn til erfarniger jeg har gjort mig anvendes pædagogisk korrekt understregning af hvad der er
spørgsmålene. På denne måde vil jeg sikre mig 7 svar!
Med venlig hilsen
Kind regards
Mit Freundlichen Grüßen
Jesper Ravn
Adm. Direktør