Transport-, Bygnings- og Boligudvalget 2016-17
TRU Alm.del Bilag 100
Offentligt
1698624_0001.png
Thomas Lynggaard. Hjorth (TLHJ)
Fra:
Sendt:
Til:
Emne:
Niels Kristian Lundberg Jensen (NKJ)
20. oktober 2009 20 08
Henrik Kaas (HNK)
SV: Synergi sag nr. 22683. Kørsel med akma uden aftale
Ja - OK.
Til gengæld må vi droppe sagen med Jesper Ravn, han får sin godkendelse og kompetence.
Hændelsen får nærmest ingen konsekvenser.
Niels Sørensen har sagt at sagen ikke holder i retten, så vi har måttet se i øjnene, at vi
ikke har nogen sanktionsmuligheder overhovedet. Jeg mener at det er fuldstændig spild af tid
og spil for galleriet at tale om godkendelse.
Vi godkender revl og krat, og vi har reelt ikke nogen sanktionsmuligheder, det endte denne
sag med at afsløre.
Niels S. anfører bl.a. at Jesper fik sporspærringen overleveret fra en SR-arb fra Banedanmar
Entreprise og at han burde have tjekket om Jesper havde kompetence :-)
Det korte og lange - vi har stort set ikke nogen muligheder for at nægte godkendelse eller
fratage nogen denne. Der er forvaltningslov og 117 andre ting. Vi kan først foretage os nage
den dag det er gået galt.
I fremtiden vil jeg fastholde, at vi registrerer entreprenører, og IKKE andet.
Mvh
Niels
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Henrik Kaas (HNK)
Sendt: 20. oktober 2009 16:27
Til: Niels Kristian Lundberg Jensen (NKJ)
Emne: VS: Synergi sag nr. 22683. Kørsel med akma uden aftale
Til orientering
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Oksbroe Ole [mailto:[email protected]]
Sendt: 20. oktober 2009 14:55
Til: Per-Ole Frantsen (POF)
Cc: Gert Larsen; Henrik Kaas (HNK); Wind Per
Emne: RE: Synergi sag nr. 22683. Kørsel med akma uden aftale
Hej Per-Ole
Hermed følger Spitzkes svar på synergi nr. 22683 vedr Hans Steffesen.
Vi har på beggrund af denne og de sidste par hændelser hvor Hans Steffesen har været
indvolveret, afholdt en samtale med Hans Steffesen.
332