Beskæftigelsesudvalget 2016-17
BEU Alm.del Bilag 112
Offentligt
1716608_0001.png
Fra:
Jørn Skov <[email protected]>
Dato:
28. januar 2017 kl. 12.12.09 CET
Til:
undisclosed-recipients:;
Emne: e box / udbetaling danmark
Er det muligt at jeg kan få en forklaring på hvorfor man ikke fra e-box, kan svare på henvendelser
fra udbetaling Danmark men skal ringe til dem?
Det virker da MEGET mærkeligt på mig og det er da ikke at gør Danmark særligt digitalt og det er
da at spilde både borgens tid og udbetaling Danmarks tid
Er der nogle der kan give mig en forklare på dette fænomen?
Denne mail er sendt til pressen og alle medlemmer af folketings medlemmer på denne liste
http://www.ft.dk/Folketinget/findMedlem/MedlemmernesAdresser.aspx
PS: skriftligt svar fortrækkes, på forhånd tak
Med Venlig Hilsen/Yours
Jørn Skov
Silkeborg