Rapport Svendborgbanen
Transport- og Bygningsministeriet
Frederiksholms Kanal 27F
1220 København
Rettidighed på Svendborgbanen- opfølgende rapport hver 14. dag
Følgende grafer viser udviklingen i rettidigheden på strækningen fra jan 2015
til og med 30. juni 2016:
Direktions-
sekretariatet
1. juli 2016
Kunderettidighed Svendborgbane
100,00%
90,00%
80,00%
70,00%
60,00%
50,00%
jan
feb
mar apr maj jun jul aug sep okt
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2015
Kunderettidighed inkl. aflysninger 2016
Kontraktmål 2016
nov
dec
DSB
Telegade 2
2630 Taastrup
CVR 25 05 00 53
Direkte 24683289
www.dsb.dk
Operatørrettidighed Svendborgbane
100,00%
95,00%
90,00%
85,00%
80,00%
jan
feb mar apr
maj
jun
jul
aug
sep
okt
nov dec
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2015
Operatørrettidighed inkl. aflysninger 2016
Kontraktmål 2016
Svendborgbanen har i perioden 15.-30. juni kørt hovedparten af dagene tilfredsstillende.
Der har der været 4 dage med lave kunderettidigheder, som skyldes fejl på
sikringsanlæg, fejl på materiel, lokomotivførerforhold samt driftsmæssige dispositioner.
I perioden har der været indsat IC4 flere dage, da der ikke var nok driftsklare Desirotog
til rådighed.
Månedsresultat for juni er over kontraktmål for kunderettidighed og under målet for
operatørrettidighed.